Låter du när de går för dig?

digdug

Ny medlem
Kön
Man
Låter ibland, ibland inte jag. Beror på om jag vet att det är lyhört där jag bor. Vet ju av erfarenhet att ibland är det jätteskönt att höra grannar ha sex men ibland så är det.. måttligt roande. :oops:

Minns nån gång som jag och dåvarande tjejen hade knullat och somnat, vaknade lite senare av att grannarna knullade och då blev vi så kåta att vi gick på den igen. Undrar om det började med att de hörde oss. Rundgång liksom. Ge och få.

Kommer att tänka på den där gamla sången av Kjell Höglund. Jag hör hur dom ligger med varandra i våningen ovanför. :D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det är oerhört svårt att vara tyst - jag menar man kan ju inte sluta andas när andhämtningen behövs som bäst;)
 

myseli

Medlem
Kön
Man
Jag låter en del vid samlag men sällan när jag gör det själv. Då är det mer precisionsorgasm liksom...

För övrigt oerhört uppetsande när en tjej stönar och låter, kanske bland det vackraste ljud som finns.
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Beror lite på. Jag låter en del när jag blir riden, avrunkad eller avsugen, men är det jag "som ska göra jobbet" då låter jag nästan ingenting. Det är nog lättare att njuta när man tar emot tycker jag och så vet man inte riktig vad som kommer att hända, just dem oväntade rörelser gör nog at jag låter tror jag.
 

Cybosia Mesomella

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
JA hmmm jag fick klagomål från grannarna i förra lägenheten jag bodde i... de hälsade att gud inte bor i våran trappuppgång :p Undrar om dom ändå hört fel med tanke på att om jag nämner något sådant så är det gudar:) I vilket falll. jo jag låter nog en hel del, sskulle jag behöva konsentrera mg på att inte höras skulle nog en hel del av det sköna försvinna :/ Som nu när man bor inne hos sin pojkväns familj vilket lett till att hans äldre bror känner sig väldigt illa till mods att höra oss eftersom han själv är singel.... stackarn.
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
JA hmmm jag fick klagomål från grannarna i förra lägenheten jag bodde i... de hälsade att gud inte bor i våran trappuppgång :p Undrar om dom ändå hört fel med tanke på att om jag nämner något sådant så är det gudar:) I vilket falll. jo jag låter nog en hel del, sskulle jag behöva konsentrera mg på att inte höras skulle nog en hel del av det sköna försvinna :/ Som nu när man bor inne hos sin pojkväns familj vilket lett till att hans äldre bror känner sig väldigt illa till mods att höra oss eftersom han själv är singel.... stackarn.

Det är inte speciellt roligt att höra andra knulla....
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Klart att det bir en massa njutningsfulla stön vid runk!
Är jag ensam hemma låter det ganska mycket, det liksom förstärker upplevelsen. Maxstön blir precis när sprutet kommer, sedan mera njutningsfullt ååååååhhh mmmmmmmmm.
När jag solar naken på altanen blir det runk ibland, då är det tystare.
Ligger jag ner så spänns kroppen i en styv båge precis när det går. På toa brukar jag sitta bakfram och klämma fast toastolen mellan låren när orgasmen kommer. it's great!
 
Kön
Man
Brukar flåsa mer och mer när sprutet närmar sig och när orgasmen verkligen är nära stönar jag vilket jag gör medan satsen pumpas ut också.
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jo, jag låter nog en del när det går för mig men vanligtvis låter jag betydligt mer under tiden när man har sex. Att vara tyst är en ren plåga - men när jag onanerar klarar jag av det. Kanske är det för att man lärde sig redan tidigt att sköta sådant diskret ;)
 
S

Snoozer

Gäst
Helt omöjligt att hålla tillbaka lätena när jag får utlösning. Vare sig det handlar om onani eller sex med sambon. Det KÄNNS mer om man bara ger sig hän.
 
Toppen