Låter du när de går för dig?

prevo7

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Oftast blir det tyst när det finns risk att någon hör en, men nog är det riktigt skönt att få släppa loss och och stöna riktigt tungt och gött när man sitter och tillfredsställer sig.
 

OnneJonne

Medlem
Kön
Man
Jag låter bara när jag kommer.
HAr däremot haft sex med en kvinna som skriker, stönar och ger sig hän så det förslår.
Otroligt upphetsande. Fortsätt tala om att ni gillar det ni gör.
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Japp , djupa stööön liknande mmmhhh ooohhh aaaaahhhh
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Varför låter tjejer mer än killar? Dom får säkert skönare orgasmer än oss. Aldrig har jag hört en kille stöna mer än en tjej. Jag stönar knappt ingenting för det är inte tillräckligt skönt. En dag fick jag en så himla skön orgasm genom att hålla andan. Jag kunde inte låta bli att stöna.

Och jag älskar verkligen när tjejer stönar. Det är det underbaraste man kan höra och det finns ingen musik som toppar det. ;)
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Om jag smyger längst bak i bussen försöker jag vara tyst, men hemma gnyr och skriker jag nog så att grannarna hör. :)
 
S

stone_hard [spärrad - ej 18]

Gäst
Klart... man sitter ju inte tyst som ett frågetecken, inte jag iaf. :D
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Jag brukar oftast flämta och stöna spontant när jag har sex... drar aldrig på för kung och fosterland bara för sakens skull. [^]
 
K

knakille

Gäst
Nej inte när det går för mig men beroende vad min sambo gör med mig under akten kan hon enkelt framkalla en del stön hos mig:oops:
 
P

plasticfantasticlover

Gäst
höjdpunkten av att vara ensam hemma är ju att man kan onanera OCH stöna allt man har!

Själv tycker jag att det blir så mycket bättre när man får stöna och gny, hihi :)

hade jag haft en egen lägenhet hade jag då alltid haft ljud för mig undertiden ^^
 
Toppen