Låter du när de går för dig?

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
Om den jag gör skönt på, t ex min fru eller en manlig kk, stönar när det går så känner jag mig mycket stolt.

Jag vet inte om jag låter när det går. Får fråga.

Dedde

Välbekant medlem
Kön
Man
För min del beror det nog mycket på min partner. Men visst har hänt även när jag onanerar.

M

MrTom

Gäst
Försöker hålla igen när jag blir avsugen på Manhattan men det går inte när man blir så skönt avsugen!

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Kan komma ett litet stön som när det är skönaste och man börjar spruta men annars är jag tyst. Man hör och läser om både män och kvinnor som skriker ut varandras namn aldrig varit med om. Vet inte varför men kvinnor verkar har svårare att vara tysta, men det är likadant när man åker tex bergochdalbana.

Fox180

Aktiv medlem
Kön
Man
De varierar hur jag låter beroende på hur länge sen de va ja kom, och hur jag får komma, om de är i hennes mun eller om ja runkar själv☺️

Jag låter mycket när jag runkar i ett bås i porrbion. Låter extra mycket om jag blir avrunkad. Det är lyhört hemma och jag brukar använda ballgag för att dämpa stönen.

D

Deleted member 71436

Gäst
Då jag knullar brukar jag stöna högt då jag får orgasm! Runkar jag ensam njuter jag oftast tystare!

Surahammar

Välbekant medlem
Ålder
69
Kön
Man
Ofta när jag runkar i duschen och runkar till t.ex. Ebba Busch eller Greta kan jag stöna på bra när satsen närmar sig, när sprutet kommer bryter jag ner ståndet mot golvbrunnen och runkar ur sperman ur gubbkuken samtidigt som jag stönar hennes namn.

Hyposeed

Medlem
Låter gärna mycket vid samlag och vill gärna säga erotiska saker till tjejen när jag kommer. Hon vill gärna att jag ska vara tystare så ingen hör hemma, men om vi är i trygg miljö får jag gärna stöna högt. Själv låter hon inte så mycket om det inte är något speciellt skönt. Jag vill gärna att tjejen ska stöna högt när hon kommer, det får mig att komma snabbt och känns som ett bevis på att man gör något bra. Gillar även att stöna högt vid onani men måste ofta vara lite tystare.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Helt klart grymtar man,mycket skönare om man släpper på allt och låter känslorna mynna ut i stön och stånkande.Upphetsande att höra frun stöna och kvida när det är skönt.Även dirty talk är en krydda när man har sex.

Toppen