Lustiga spermaincidenter

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad har ni för lustiga incidenter som involverar sperma?
Både när ni sprutat men även tagit emot ett sprut.

Vid onani är det väl när jag träffade mig själv i munnen, har inga problem med sperma men blev jäkligt överraskad när det helt plötsligt skvätte till över läpparna och lite in i munnen. Brukar normalt spruta max upp på bröstet vid onani.

Med en tjej var det antagligen den stackare som jag prickade rakt i näsan, alltså en stråle som helt perfekt gick rakt in i näsan. Hon hostade och fräste men skrattade också som tur var. Sen har det väl varit något skott i någon stackares öga och i hår och så men näsan var ju värst och högst osannolik då det känns som det behövs exakt rätt vinkel och kraft.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
En gång då mitt ex sög av mig och jag kom i hennes mun och hon skulle svälja så svalde hon fel/konstigt på något sätt så hon hostade till och så åkte det upp så att lite sperma kom ut ur näsan på henne. Inte världens trevligaste ögonblick för henne haha men vi skrattade åt det efteråt!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
En gång då mitt ex sög av mig och jag kom i hennes mun och hon skulle svälja så svalde hon fel/konstigt på något sätt så hon hostade till och så åkte det upp så att lite sperma kom ut ur näsan på henne. Inte världens trevligaste ögonblick för henne haha men vi skrattade åt det efteråt!

Det där har hänt en tjej jag var med. Hon sög av mig och jag var påväg och komma så jag varnade henne att det kan komma rätt mycket (är en rätt riklig sprutare). Hon bara tittade på mig och sa att det var ok och fortsatte suga. När jag kom så tog hon kuken så djupt hon kunde i halsen. Otroligt skönt, men hon var nog inte beredd på floden av sperma. Så hon hostade, svalde fel och sperman började rinna ut ur näsans. Vilket fick henne att nysa och nös du ut sperman över hela soffan jag satt i.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Det där har hänt en tjej jag var med. Hon sög av mig och jag var påväg och komma så jag varnade henne att det kan komma rätt mycket (är en rätt riklig sprutare). Hon bara tittade på mig och sa att det var ok och fortsatte suga. När jag kom så tog hon kuken så djupt hon kunde i halsen. Otroligt skönt, men hon var nog inte beredd på floden av sperma. Så hon hostade, svalde fel och sperman började rinna ut ur näsans. Vilket fick henne att nysa och nös du ut sperman över hela soffan jag satt i.
Ojdå haha! Så kan det gå! Jag tror att det var samma problem för henne att hon inte förväntade sig hur hårt och mycket jag skulle spruta så hon han inte svälja allt ordentligt innan jag pumpade ut mer gång på gång!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ojdå haha! Så kan det gå! Jag tror att det var samma problem för henne att hon inte förväntade sig hur hårt och mycket jag skulle spruta så hon han inte svälja allt ordentligt innan jag pumpade ut mer gång på gång!

haha ja, hon sa sen att hon hade spermalukt i näsan en hel dag. Men att hon erkände att hon fick skylla sig själv, jag varnade henne trots allt :p
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har väl inga direkta sensationer att berätta, men när jag läste första inlägget om att spruta sig själv i ansiktet utan att förvänta sig det, så kom jag att tänka på en händelse jag var med om. Detta var före internets tid på 80-talet och jag var några dagar på bortajobb. Alltså jobb så långt från hemmet att jag fick bo på hotell/vandrarhem. Jag gick till en videobutik och hyrde några porrfilmer och en videobandspelare. (Ja, man gjorde så på den tiden) Det var nog första porrfilmen jag någonsin hyrde och sen låg jag hela kvällen och halva natten på rummet och kollade porr... Var så kåt och onanerade hela tiden och när sista filmen nästan var slut så lät jag satsen gå.... Den gick över mitt huvud och jag hörde hur det klatschade till i kudden ovanför huvudet där huvuddelen av sperman landade. Jag blev så oerhört överraskad själv av mitt sprut. Jag var 30+ och hade bra mkt bättre tryck i sprutet då, än vad jag har nu. Men jag har aldrig upplevt ett sådant sprut senare.
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har väl inga direkta sensationer att berätta, men när jag läste första inlägget om att spruta sig själv i ansiktet utan att förvänta sig det, så kom jag att tänka på en händelse jag var med om. Detta var före internets tid på 80-talet och jag var några dagar på bortajobb. Alltså jobb så långt från hemmet att jag fick bo på hotell/vandrarhem. Jag gick till en videobutik och hyrde några porrfilmer och en videobandspelare. (Ja, man gjorde så på den tiden) Det var nog första porrfilmen jag någonsin hyrde och sen låg jag hela kvällen och halva natten på rummet och kollade porr... Var så kåt och onanerade hela tiden och när sista filmen nästan var slut så lät jag satsen gå.... Den gick över mitt huvud och jag hörde hur det klatschade till i kudden ovanför huvudet där huvuddelen av sperman landade. Jag blev så oerhört överraskad själv av mitt sprut. Jag var 30+ och hade bra mkt bättre tryck i sprutet då, än vad jag har nu. Men jag har aldrig upplevt ett sådant sprut senare.

Den tiden är över, men har själv råkat ut för något liknande. Satsen gick över huvudet, landade på väggen och rann ner bakom sänggaveln. Det blev lite saneringsarbete, och man lärde sig att ha "kulfång".
 
L

Libido79

Gäst
Det här fenomenet med "våta drömmar" har jag bara upplevt en enda gång i mitt liv vad jag kan erinra mig, där man alltså drömmer så hett att man får spontan utlösning i natten.
Dessvärre var denna enda gång under en övernattning hos min moster då jag var i 15-16 års åldern! Sov i gästrummet och vaknade helt genomkladdig, prekär situation minst sagt!
Så jag klev upp och hade lakan/täcke med mig ner och insisterade på att slänga allt i tvätten med detsamma, med hänvisning till nån slags improviserad "god sed" om att, som gäst, hålla rent. Minns inte om det mottogs som rimligt för stunden, men har alltid haft ångest för att hälsa på efter det.
 

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har väl inga direkta sensationer att berätta, men när jag läste första inlägget om att spruta sig själv i ansiktet utan att förvänta sig det, så kom jag att tänka på en händelse jag var med om. Detta var före internets tid på 80-talet och jag var några dagar på bortajobb. Alltså jobb så långt från hemmet att jag fick bo på hotell/vandrarhem. Jag gick till en videobutik och hyrde några porrfilmer och en videobandspelare. (Ja, man gjorde så på den tiden) Det var nog första porrfilmen jag någonsin hyrde och sen låg jag hela kvällen och halva natten på rummet och kollade porr... Var så kåt och onanerade hela tiden och när sista filmen nästan var slut så lät jag satsen gå.... Den gick över mitt huvud och jag hörde hur det klatschade till i kudden ovanför huvudet där huvuddelen av sperman landade. Jag blev så oerhört överraskad själv av mitt sprut. Jag var 30+ och hade bra mkt bättre tryck i sprutet då, än vad jag har nu. Men jag har aldrig upplevt ett sådant sprut senare.
Precis samma hände mig på ett hotell, men det gick porrfilmskanaler på tv:n på den tiden! :D
 
Toppen