Lustiga spermaincidenter

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ett lika skönt som pinsamt minne när jag 17 år gammal blev avrunkad av en jämnårig tjej i sängen på hennes flickrum. Familjen var frikyrklig så det var inte tal om samlag, men petting var desto vanligare i dessa kretsar ( och tydligen inte syndigt).
Hon själv behöll kläderna på (fick bara smeka hennes bröst genom jumpern) medans jag var naken nedtill då hon ”ville göra det skönt” för mig.
Jag var inte riktigt beredd på den här inviten och var nyss hemkommen från några dagars utflykt med familjen med begränsade möjligheter till privatliv/onani.
Att som 17-årig kille inte ha runkat på flera dagar skulle snart visa sig få ödesdigra konsekvenser. Min överfyllda pung var tight och hård som en golfboll, så när hon började runka min stenhårda kuk tog det knappt en minut innan jag sköt meterlånga, tjocka spermastrålar över sänggaveln rakt mot väggen där hon hade en affisch på sin stora idol Michael Jackson. Affischen blev helt förstörd av kletig sperma och tjejen jättearg och slängde ut mig. Även en lampskärm på nattduksbordet blev nedfläckad. Jag fick sätta på mig byxorna och skamset loma därifrån.
Jag köpte henne snart en ny likadan affisch men hon var bjöd aldrig hem mig igen.
Vet inte vad som hände med lampskärmen…
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har ett lika skönt som pinsamt minne när jag 17 år gammal blev avrunkad av en jämnårig tjej i sängen på hennes flickrum. Familjen var frikyrklig så det var inte tal om samlag, men petting var desto vanligare i dessa kretsar ( och tydligen inte syndigt).
Hon själv behöll kläderna på (fick bara smeka hennes bröst genom jumpern) medans jag var naken nedtill då hon ”ville göra det skönt” för mig.
Jag var inte riktigt beredd på den här inviten och var nyss hemkommen från några dagars utflykt med familjen med begränsade möjligheter till privatliv/onani.
Att som 17-årig kille inte ha runkat på flera dagar skulle snart visa sig få ödesdigra konsekvenser. Min överfyllda pung var tight och hård som en golfboll, så när hon började runka min stenhårda kuk tog det knappt en minut innan jag sköt meterlånga, tjocka spermastrålar över sänggaveln rakt mot väggen där hon hade en affisch på sin stora idol Michael Jackson. Affischen blev helt förstörd av kletig sperma och tjejen jättearg och slängde ut mig. Även en lampskärm på nattduksbordet blev nedfläckad. Jag fick sätta på mig byxorna och skamset loma därifrån.
Jag köpte henne snart en ny likadan affisch men hon var bjöd aldrig hem mig igen.
Vet inte vad som hände med lampskärmen…
Trevligt! Jag har själv en frikyrklig bakgrund, men brösten på tjejerna smekte vi alltid under jumpern…

Sen undrar jag varför så många skriver att pungen var full av sperma? I pungen ligger testiklarna som producerar spermier. Inte vätskan sperma.
 

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Trevligt! Jag har själv en frikyrklig bakgrund, men brösten på tjejerna smekte vi alltid under jumpern…

Sen undrar jag varför så många skriver att pungen var full av sperma? I pungen ligger testiklarna som producerar spermier. Inte vätskan sperma.
Ja, det är ju sant förstås. Är väl snarare prostatakörteln,Cowpers körtel samt sädesblåsan som är fyllda, men känslan är ju ändå för många att det är pungen som stramar och måste tömmas även om det inte är medicinskt korrekt. Många, där ibland jag, är nog medvetna om detta men tycker det är enklare att beskriva det som en sprängfylld pung.
 

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Sent förra sommaren var jag i en liten grekisk by. Grannbyn och den fantastiska stranden där nåddes genom en minst sagt ganska svettig vandring över ett brant men otroligt vackert bergsmassiv med vidunderliga utsikter.

Längst upp på toppen låg en liten väldigt vackert belägen kyrka med omgivande låga murar, helt perfekta att sitta på och beundra utsikten. Sol och värme gör mig ofta ordentligt kåt och udda platser med upptäcktsrisk är en väldigt stark trigger för mig. Nu var inget undantag och bara tanken på att runka direkt utanför en kyrka fick mig att hårdna ordentligt i de löst åtsittande badshortsen.

Jag började smeka bulan, men fick ganska snabbt fram ett ordentligt stånd. Jag slöt ögonen i solen, runkade och var så kåt att jag ganska snabbt sprutade rakt ut. Hör ett tyst grymtande, öppnar ögonen och ser ingen men får reflexmässigt snabbt på mig shortsen igen. Försöker få ner ståndet och tittar mig omkring för att se om någon finns i närheten - nej.

Omkring 30 sekunder senare kommer en söt tjej i 35-årsåldern i tighta shorts och en bikinitopp. Vi hejar artigt och jag anar att hon är svensk, vilket jag också frågar och får ett jakande svar. Hon sätter sig ner på muren och tar en klunk vatten och i nästa andetag drar hon handen över axeln och sedan ner över muren och säger - helt knäppt, jag har vandrat hela vägen genom skogen och precis här uppe kissar eller bajsar en fågel en kletig smet på axeln.

Jag inser direkt att det är min sats som hon just drar av från axel och hand mot murkanten :)
 
O

openmindedXXX

Gäst
Inga jättekonstiga situationer utom dropp på golvet som jag skrivit om i en annan tråd.
Det kan va hett att ta det på brösten, rumpan, ansiktet eller i munnen, lite beroende på vad man leker men ett sprut i fittan om killen har bra tryck är helt obetalbart, :p vad som sen görs med det som rinner ut igen kan va olika kul beroende på partner och lekar. En kille slickade mig både länge och väl efter att han kommit i mig och han njöt verkligen av det, det va en jättesexig och skön upplevelse men det har jag tyvärr inte lyckats få fler att göra. Den gången blev det iaf inget dropp på golvet. :LOL:

Just att få slicka efter man sprutat i fittan, det är helt magiskt:). Har märkt det nog inte är så vanligt att vi killar gör det, men ni tjejer verkar gilla det och säger man inget, utan bara gör det. Så är det härlig reaktion.
Jag har ivf aldrig mött någon som inte uppskattar det.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Vet egentligen inte om jag själv tycker jag har så lustiga incidenter.

Nått som händer mig då o då, är när jag slickar fitta. Så är jag riktigt kåt då, så kan jag ibland spruta helt utan beröring på kuken. Galet skönt när det händer.
Sen går jag ofta ner på tjejen efter jag sprutat i henne, slickar henne ren o njuter av alla härliga safter o kroppsvätskor.

Men ett av dom häftigaste, är när ett ex smekte o runkade mig under lång tid, vilket slutade med att när det var omöjligt att hålla emot mera, trots hon gjorde försök att stanna upp. Då riktigt exploderad jag och första sprutet landade bredvid mitt huvud. Resten kom på brösten o magen.
Det sista tog hon i munnen.
Efter den behandlingen så var jag helt färdig men så kåt, så kuken la sig inte men det värkte i den:).
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att komma inne i en kvinna fylla hennes fitta tycker jag är det bästa och skönaste.
Slickar gärna en kvinna men helst inte om jag just kommit i henne, vill inte ha sperma i munnen. Har jag använt kondom går det bra. Att tjejer kanske gör det på varandra gäller då att man måste ha en extra partner med. Gillar att slicka en kvinna, känna smaken av henne inte mig själv, en del kvinnor gillar att ta och suga ståndet precis efter det man kommit känner smaken av sina egna safter.
 
Våningssäng och jag trodde jag var smidig och skulle lägga satsen bredvid mig istället för lakanet träffade den träbalken som skyddar för att inte ramla ut. Det droppade ner på min storasyster som undrade vad det var.
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
19 år gammal hade jag sexuellt umgänge med en kvinna på 55 år ca. Hon hade en familj men hon strulade lite med mig under en tid. Vi bodde alltid på hotellrum då hon var lite av en "resande" kvinna, Det var aldrig tal om att träffas hos henne eller hos mig av förklarliga skäl, jag bodde hemma. Bestämmande var hon också så jag misstänker att mannen hemma blev hunsad ordentligt. I alla fall så bodde vi på hotell i Norrköping minns jag en gång. På väg dit pratade hon om vad vi skulle göra och hur skönt vi skulle ha det. Strikt var hon, jag fick inte under några omständigheter komma i hennes sköte, det fick jag aldrig göra. Hur som helst, när vi låg och knullade på hotellrummets säng så ångade jag på kåt som aldrig förr, hon la märke till mitt hårdare stön så hon bad mig dra mig ur och slicka henne istället till orgasm. Vilket jag naturligtvis gjorde. Hon kom efter en stund och frågde mig hur jag ville avsluta det hela. Hon föreslog att jag skulle ta henne bakifrån i baken tills jag kommer där inne. Jag tyckte det lät som ett bra avslut, så hon ställde sig på all fyra så jag kunde komma in. Det tog inte många minuter innan orgasmen kom och jag la mig utslagen ovanpå henne rygg en stund tills känslan ebbat ut. Nu kommer jag till poängen. När jag drar ut min penis ur arslet på henne och glider ned vid hennes bak så släpper hon sig i en sådär hård luftprutt ni vet. Det resulterade till att sperman sprutade ut likt en vindrutespolare. Hela mitt ansikte fick sig en fin dush av min egen sperma. Det hela blev ganska pinsamt för henne. Hon ville kompensera det hela genom att på natten suga av mig och med ett finger i min bak som masserade prostatan. Det godtog jag som en bra ursäkt.
Härlig berättelse jag runkar skönt till den
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
I yngre år blev det mycket runk i sängen under täcket. När jag började spruta sperma valde jag att lägga mig på sidan, lyfta på täcket och spruta rakt ner på heltäckningsmattan. Det syntes ju typ inte, trodde jag. En gång hann jag inte, utan sprutade under täcket. Blev väldigt förvånad när jag inte visste vart det tog vägen.

Flera år senare byttes heltäckningsmattan ut. Mamma frågade vad det var för fläck på golvet. Jag svarade bara att det var snor. Hon trodde på det.
 

Yokie82

Aktiv medlem
Kön
Man
Inga jättekonstiga situationer utom dropp på golvet som jag skrivit om i en annan tråd.
Det kan va hett att ta det på brösten, rumpan, ansiktet eller i munnen, lite beroende på vad man leker men ett sprut i fittan om killen har bra tryck är helt obetalbart, :p vad som sen görs med det som rinner ut igen kan va olika kul beroende på partner och lekar. En kille slickade mig både länge och väl efter att han kommit i mig och han njöt verkligen av det, det va en jättesexig och skön upplevelse men det har jag tyvärr inte lyckats få fler att göra. Den gången blev det iaf inget dropp på golvet. :LOL:
Sperma smak blandat med fittsaft är ganska nice ;)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta hände för några år sedan bodde då i Göteborg är själv född och uppväxt i Stockholm. Hade en kupé på tåget skulle tydlige dela den med någon. Kommer en ung kvinna med en tung väska in i kupén, lyfter upp väskan det hade hon aldrig klarar av. Ger mig en snabb puss som tack för hjälpen. Liten med stora bröst och bara ben och en rejäl bak, det började strama i byxorna. Det märkte hon kan tacka dig för hjälpen säger hon gräver fram mitt stånd börjar runka, det första jag tänker detta kan inte vara sant är som värsta porrfilm.
Någon minut senare känner jag att jag är på väg, hon har en pappersnäsduk i ena handen ser till att min sats kommer där vi skall inte kladda ner ler hon.
Rullar upp kjolen har tydligen redan tagit av sig trosorna såg dem senare, din tur ber hon. Hon sög aldrig mig men jag vill gärna slicka henne, när jag precis har börjat kommer en kvinnlig konduktör in.
Stänger dörren ser att hon för ner handen och börjar smeka sig själv, nu börjar det lukta kvinnokön o kupén. Kvinnorna kommer snabbt först konduktören tittar på min reskamrat ger henne en kyss som leder tills att även hon kommer.
Min reskamrat har jag aldrig sett någon mer gång hon heter Maria F mer stod den inte på väskan. Konduktören har jag träffat grät nästan om bad mig inte säga något hon skulle kanske förlora arbetet dessutom skulle hon snart gifta sig. Tänjer i vilket fall som helst lugn henne att jag skulle hålla tyst
 
Toppen