Lustiga spermaincidenter

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var fjortonår tror jag kom jag i sömnen hos min mormor. Min kusin var där lika gammal som jag hade kikat på henne såg henne naken. Hade ju nästan igen erfarenhet några tidningar och min styvsyster trosor var det jag brukade använda när jag runkade.
Hade inte blivit något hos mormor men blev upphetsad av att se kusin, kanske inte just av henne men en tjej som hade utvecklats till en ung kvinna. Tror min mormor förstod vad som hade hänt, antigen att jag kommit i sömnen eller runkat själv. Mormor log och sade upptäckte fläckarna inte första gången hänt både morfar och din morbror.
Nu är både mormor och morfar, mamma och pappa inte längre i livet. Men som jag skrivit på lite andra sidor såg jag min kusins bröst för inte så länge sedan, tänder mig fortfarande nästa fyrtioår senare.
 

Lisa77

Aktiv medlem
Blev tagen bakifrån av en kille på en midsommarfest inne i skogen en bit ifrån festplatsen. Precis när han skulle komma så gled han ur mig och sprutade (trodde jag) över min nakna rumpa och på fittan. Tog min hand och drog bort sperman och torkade av den på marken. Drog sen på mig trosorna och ner klänningen för att gå tillbaka till festplatsen. Lite senare på kvällen upptäckte dock min kompis att jag hade sperma på ryggen och även lite i håret :oops: Kände mig riktigt slampig den kvällen och skämdes oerhört mycket menblev samtidigt lite kåt av det och onanerade ordentligt när jag kom hem och i säng:LOL:
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
En gång hade jag sex med en tjej som hade pojkvän. Vi träffades dessutom i hans lägenhet när han självklart inte var där, och gjorde det i hans säng. När jag kom sprutade jag henne i ansiktet och munnen, men en del sperma kom på kudden.
Jag vet inte om hon lyckades byta örngott utan att killen märkte att det satt ett nytt på kudden, eller om han helt enkelt sov på min spermafläck.
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Inga jättekonstiga situationer utom dropp på golvet som jag skrivit om i en annan tråd.
Det kan va hett att ta det på brösten, rumpan, ansiktet eller i munnen, lite beroende på vad man leker men ett sprut i fittan om killen har bra tryck är helt obetalbart, :p vad som sen görs med det som rinner ut igen kan va olika kul beroende på partner och lekar. En kille slickade mig både länge och väl efter att han kommit i mig och han njöt verkligen av det, det va en jättesexig och skön upplevelse men det har jag tyvärr inte lyckats få fler att göra. Den gången blev det iaf inget dropp på golvet. :LOL:
Mm, spruta i fittan är klart skönast.
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Blev tagen bakifrån av en kille på en midsommarfest inne i skogen en bit ifrån festplatsen. Precis när han skulle komma så gled han ur mig och sprutade (trodde jag) över min nakna rumpa och på fittan. Tog min hand och drog bort sperman och torkade av den på marken. Drog sen på mig trosorna och ner klänningen för att gå tillbaka till festplatsen. Lite senare på kvällen upptäckte dock min kompis att jag hade sperma på ryggen och även lite i håret :oops: Kände mig riktigt slampig den kvällen och skämdes oerhört mycket menblev samtidigt lite kåt av det och onanerade ordentligt när jag kom hem och i säng:LOL:
Mm, het historia som fick blodflödet att öka. ;)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Inga jättekonstiga situationer utom dropp på golvet som jag skrivit om i en annan tråd.
Det kan va hett att ta det på brösten, rumpan, ansiktet eller i munnen, lite beroende på vad man leker men ett sprut i fittan om killen har bra tryck är helt obetalbart, :p vad som sen görs med det som rinner ut igen kan va olika kul beroende på partner och lekar. En kille slickade mig både länge och väl efter att han kommit i mig och han njöt verkligen av det, det va en jättesexig och skön upplevelse men det har jag tyvärr inte lyckats få fler att göra. Den gången blev det iaf inget dropp på golvet. :LOL:
Har aldrig slickat en kvinna som jag kommit i själv, men ibland har det varit någon mer kvinna med. En flickvän jag hade var bi och hade flera flickvänner tillsammans med mig. Jag fick stå ut med det att kvinnor leker tillsammans tyckte hon inte var otrohet jag kunde får var med några gånger. Vet inte hur många hon hade men fick ha sex med sju olika kvinnor, men hon bytt väl flickvänner. Hennes bästa vännina hade jag sex med flera gånger.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
De flesta kvinnor som man sprutat i gillar det, har gjort ett bra jobb anser de.
Förhoppningsvis har de själva också kommit, annars får man hjälpa dem kan vara trevligt de också, även om jag helst inte slickar en kvinna jag kommit i kan jag smeka henne. Att smeka hennes klitoris och kanske ett finger i baken brukar vara uppskattat, men kvinnor är olika lättare med äldre kvinnor vet vad de gillar.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
De flesta kvinnor som man sprutat i gillar det, har gjort ett bra jobb anser de.
Förhoppningsvis har de själva också kommit, annars får man hjälpa dem kan vara trevligt de också, även om jag helst inte slickar en kvinna jag kommit i kan jag smeka henne. Att smeka hennes klitoris och kanske ett finger i baken brukar vara uppskattat, men kvinnor är olika lättare med äldre kvinnor vet vad de gillar.
Min och fruns metod var att alltid få henne att komma först, då jag tappar lusten direkt efter min orgasm. Det blir så mekaniskt att försöka få henne till orgasm om jag inte har nån egentlig lust. Finger i baken är däremot tabu hos min fru, tyvärr....
Numera tar hon ansvar själv för sin orgasm och onanerar under tiden jag knullar henne och det har utvecklats till att hon får fler och kraftigare orgasmer. Upp till 4-5 st på rad är inte ovanligt. Och efter hon fått sitt så tar jag för mig och kanske runkar av mig och sprutar antingen inne i henne eller lägger satsen på busken.
Då ska man veta att för ett antal år sedan var det otänkbart att frun skulle onanera i min närhet. Tror inte hon varken då eller nu onanerar i ensamhet heller, för den delen. Enda smolket i bägaren numera är att det går oftast flera veckor mellan våra sexstunder, men det har olika orsaker till det. Gott när det blir ändå!
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag låg i lumpen var det svårt med privatlivet så jag fick runka i ett toabås. Det var knappast sexigt så jag fick nästan pressa fram orgasmen.
Först hittade jag inte satsen utan gick ut för att tvätta händerna.

Då såg jag satsen ligga på golvet utanför båset. Jag hade sprutat över dörren till toabåset och träffat golvet utanför. Jag hade nog blivit ganska mobbad om jag träffat någon. Eller så hade den som träffats fått något passande smeknamn.
 

axinol

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Det där har hänt en tjej jag var med. Hon sög av mig och jag var påväg och komma så jag varnade henne att det kan komma rätt mycket (är en rätt riklig sprutare). Hon bara tittade på mig och sa att det var ok och fortsatte suga. När jag kom så tog hon kuken så djupt hon kunde i halsen. Otroligt skönt, men hon var nog inte beredd på floden av sperma. Så hon hostade, svalde fel och sperman började rinna ut ur näsans. Vilket fick henne att nysa och nös du ut sperman över hela soffan jag satt i.
Kallas inte det där att ”göra en 11”? Sperman rinner ur näsan som två ettor :)
 

JennyH

Välbekant medlem
Sög av 2 snubbar efter en privat fest på ett företag. Den ena snubben kunde inte hålla tillbaka sprutet så han kom precis när jag började suga den andra. Så fick fortsätta suga med sperma över mitt ansikte och känna hur det droppade vid varje rörelse :) Men det gick bra det också :)
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Sög av 2 snubbar efter en privat fest på ett företag. Den ena snubben kunde inte hålla tillbaka sprutet så han kom precis när jag började suga den andra. Så fick fortsätta suga med sperma över mitt ansikte och känna hur det droppade vid varje rörelse :) Men det gick bra det också :)
Jag förstår honom. Vem hade kunnat hålla sig? :D
 

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man
Sög av 2 snubbar efter en privat fest på ett företag. Den ena snubben kunde inte hålla tillbaka sprutet så han kom precis när jag började suga den andra. Så fick fortsätta suga med sperma över mitt ansikte och känna hur det droppade vid varje rörelse :) Men det gick bra det också :)
Det lät som en väldigt sexig incident. Var ni kollegor?
 
Toppen