Lustiga spermaincidenter

L

Libido79

Gäst
Jag minns ett tillfälle när jag hade ett glas jag brukade spruta sperman i och sen gömma det för mina föräldrar. en kväll när jag ska ta fram glaset så råkar jag tippa glaset som är ganska fullt med sperma över huvudet på mig själv.
LoL! fy fasen sicken otur!! :D
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag minns ett tillfälle när jag hade ett glas jag brukade spruta sperman i och sen gömma det för mina föräldrar. en kväll när jag ska ta fram glaset så råkar jag tippa glaset som är ganska fullt med sperma över huvudet på mig själv.
Vad sparade du sperman i glaset för? Drack du den sedan eller?
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jag minns ett tillfälle när jag hade ett glas jag brukade spruta sperman i och sen gömma det för mina föräldrar. en kväll när jag ska ta fram glaset så råkar jag tippa glaset som är ganska fullt med sperma över huvudet på mig själv.

Du skulle ha druckit upp sperman istället det brukar jag göra det är jätte gott:)
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Inga jättekonstiga situationer utom dropp på golvet som jag skrivit om i en annan tråd.
Det kan va hett att ta det på brösten, rumpan, ansiktet eller i munnen, lite beroende på vad man leker men ett sprut i fittan om killen har bra tryck är helt obetalbart, :p vad som sen görs med det som rinner ut igen kan va olika kul beroende på partner och lekar. En kille slickade mig både länge och väl efter att han kommit i mig och han njöt verkligen av det, det va en jättesexig och skön upplevelse men det har jag tyvärr inte lyckats få fler att göra. Den gången blev det iaf inget dropp på golvet. :LOL:
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
En lustig incident jag minns är när jag låg med ett ex när jag bodde hemma med föräldrarna. Jag fick inte komma i tjejen så skulle dra ut i tid. Jag gjorde så några gånger men hon ”förbjöd” mig att komma. ;)
När jag kände att jag inte kunde hålla tillbaka längre efter jag dragit ur och hon retat mig lite så runkade hon tills jag kom. Hade samlat ihop ett ganska bra tryck vilket ingen var beredd på. Hon försökte sikta så jag skulle komma på hennes mage, men jag sprutade henne i ansiktet istället… precis bredvid hennes öppna mun… hon ville absolut inte ha det där men den här gången skrattade vi båda åt det hela. Fast vi försökte vara tysta då mina föräldrar var i rummet bredvid… ;)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Sög av en kille en gång och underskattade lite sprutet. Han försökte varna mig, men jag sa bara att "Det är ok, spruta!" Tanken var att ta kuken långt in jag kunde när han började stöna och låta sprutet komma nere i halsen. Problemet var att det kom en rejäl sats, och hårt! Så jag hann inte alls med och fick kuken bara halvvägs, vilket innebar att jag inte var beredd och sprutet hamnade helt i fel strupe. Fick i stort en "kallsup" av sperma. Så jag började hosta och fräsa, vara av sperman tog andra vägen och kom upp genom min näsa, som i sin tur fick mig att nysa och nös ut nästan hela satsen över killens mage. Kunde känna spermalukt flera timmar efteråt.
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
19 år gammal hade jag sexuellt umgänge med en kvinna på 55 år ca. Hon hade en familj men hon strulade lite med mig under en tid. Vi bodde alltid på hotellrum då hon var lite av en "resande" kvinna, Det var aldrig tal om att träffas hos henne eller hos mig av förklarliga skäl, jag bodde hemma. Bestämmande var hon också så jag misstänker att mannen hemma blev hunsad ordentligt. I alla fall så bodde vi på hotell i Norrköping minns jag en gång. På väg dit pratade hon om vad vi skulle göra och hur skönt vi skulle ha det. Strikt var hon, jag fick inte under några omständigheter komma i hennes sköte, det fick jag aldrig göra. Hur som helst, när vi låg och knullade på hotellrummets säng så ångade jag på kåt som aldrig förr, hon la märke till mitt hårdare stön så hon bad mig dra mig ur och slicka henne istället till orgasm. Vilket jag naturligtvis gjorde. Hon kom efter en stund och frågde mig hur jag ville avsluta det hela. Hon föreslog att jag skulle ta henne bakifrån i baken tills jag kommer där inne. Jag tyckte det lät som ett bra avslut, så hon ställde sig på all fyra så jag kunde komma in. Det tog inte många minuter innan orgasmen kom och jag la mig utslagen ovanpå henne rygg en stund tills känslan ebbat ut. Nu kommer jag till poängen. När jag drar ut min penis ur arslet på henne och glider ned vid hennes bak så släpper hon sig i en sådär hård luftprutt ni vet. Det resulterade till att sperman sprutade ut likt en vindrutespolare. Hela mitt ansikte fick sig en fin dush av min egen sperma. Det hela blev ganska pinsamt för henne. Hon ville kompensera det hela genom att på natten suga av mig och med ett finger i min bak som masserade prostatan. Det godtog jag som en bra ursäkt.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Sög av en kille en gång och underskattade lite sprutet. Han försökte varna mig, men jag sa bara att "Det är ok, spruta!" Tanken var att ta kuken långt in jag kunde när han började stöna och låta sprutet komma nere i halsen. Problemet var att det kom en rejäl sats, och hårt! Så jag hann inte alls med och fick kuken bara halvvägs, vilket innebar att jag inte var beredd och sprutet hamnade helt i fel strupe. Fick i stort en "kallsup" av sperma. Så jag började hosta och fräsa, vara av sperman tog andra vägen och kom upp genom min näsa, som i sin tur fick mig att nysa och nös ut nästan hela satsen över killens mage. Kunde känna spermalukt flera timmar efteråt.

Är det nu vi ska erkänna att detta hände "oss" innan vi blev tillsammans? :LOL:
 
S

Sebastienne

Gäst
När jag var ung var jag rätt vig och märkte en dag att jag faktiskt nådde kuken med munnen!
Resultatet blev såklart därefter och jag fick smaka på min egen medicin.
Har sett en del såna klipp och är lite småstolt att jag faktiskt har lyckats med det.
 
Toppen