Morgonstånd

Valfett

Ny medlem
Kön
Man
det låter väldigt sant!
går åt helvete att pissa på mornarna, jobbigt att jag alltid "sprattlar" när jag sovar, har ett HÅL i min vägg för att jag e våldsam i sömnen, :) så jag sparkar alltid av mig täcket!
JObbigt att jag e en som sover länge då... Mamma har säkert sett "den" stå när man sover :(

yääh..
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Så gott som varje dag. Oftast vaknar man kåt vilket gör att morgonståndet inte vill lägga sig i första taget. Det kan krisa till sig ibland om man samtidigt är kissnödig. Då blir det till att stå på händer...

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

Powerman

Ny medlem
Kön
Man
Har morgonstånd nästan varje dag,brukar inte göra så mycket åt det, men ibland så:p,oftast är det i samband som man är pissnödig,det lägger sig oftast sen man pinkat.

Stenhård
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Powerman

Har morgonstånd nästan varje dag,brukar inte göra så mycket åt det, men ibland så:p,oftast är det i samband som man är pissnödig,det lägger sig oftast sen man pinkat.

Stenhård
Går det att pissa då fast den står givakt?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Det är svårare men det går. Man får trycka lite extra bara. Kåtstånd och pissstånd är inte riktigt samma sak känns det som.

We drift deeper... Life goes on...
 

onanikillen

Ny medlem
Kön
Man
Vad jag har förstått så har man alltid stånd då man drömmer. (REM-sömn)Den sista perioden av REM-sömn är tidigt på morgonen och då vaknar man med stånd. Är man desutom på lite busigt humör så vet jag vad jag gör.

Även kvinnors sköten lever väl sitt eget liv på natten.
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Ja det stämmer. Det är också oftast därför våta drömmar kommer på mornarna. Och likaså oftast om man sover mer än 7.5 timmar.

We drift deeper... Life goes on...
 

Slicke

Ny medlem
Kön
Man
Har morgonstånd nästan varje dag. Inte till så mycket nytta...
Men om man låter det gå ner...och sedan har lite skoj...då är morgonstunden den bästa :)
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Vaknar oftare med morgonstånd än utan. Värst när jag vaknar bakfull.. då är jag oftast stenhård och då kan det ta lång tid innan det går ned..
 

Lulekramen

Medlem
Kön
Man
Jag tror jag vet precis varför vi har morgonstånd; För att vi varje morgon ska bli påminda om nåt vi aldrig får glömma bort;
Att allt som hör ihop med ståndet dvs runkning och sex är det bästa i livet och
Att vi har nåt i livet som är både underbart och gratis på samma gång!

Har morgonstånd varje morgon med något undantag och jag äääläskar det!

Micke
 

fenderbender

Ny medlem
Kön
Man
Jag vaknar ofta med morgonstånd. Ibland beror det på att jag är pissnödig, och då blir jag ganska lätt av med det (det är ju lite knöligt att pissa när den står), men ibland är jag helt enkelt morgonkåt. Har jag tid så tycker jag att det är väldigt skönt att ligga i sängen avslappnad och lite sömnig och sakta runka. På gott och ont är ju inte kuken lika känslig när man är nyvaken, så det går ju att hålla på längre, men orgasmen blir sällan riktigt lika bra.
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Jag bara älskar mitt morgonstånd. Få vakna med en renrakad styv hård kuk. Gå upp ur sängen, i lägenheten och kuken står givakt. Hämtar någon skön kroppsolja, låter den rinna nerför den styva lemmen, tar med pekfingret först och smörjer in ollonet, min pulserande lem, pungen och området runt omkring. Låter sedan kuken glida in i min lätt knytna näve, långsamt, länge. Fram och tillbaka tills jag kommer i en skön orgasm.

Försök hitta den tjej som inte gillar att vakna nära ett morgonstånd. Få känna den mot sina lår. Klämma, smeka, smaka...

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 
Toppen