Offentlig dusch/bastu/toa

Diskretbottom

Ny medlem
Fler än jag som blir kåta när man duschar efter gymmet eller bastar? Eller när man får se en stor kuk bredvid sig vid en pissoar?

De rycker alltid i kuken o ja har sett att de e många fler som har svårt att hålla kuken slak. Har ni fått till något nice i en sån situation nån gång? Sug/runk elr sex??
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fler än jag som blir kåta när man duschar efter gymmet eller bastar? Eller när man får se en stor kuk bredvid sig vid en pissoar?

De rycker alltid i kuken o ja har sett att de e många fler som har svårt att hålla kuken slak. Har ni fått till något nice i en sån situation nån gång? Sug/runk elr sex??
Jag pissar oerhört sällan i pissoar. Jag vill kunna torka av sista droppen med ett papper för att slippa få den i kallingarna. Det doftar inte så fräscht efter några droppar.... Men att se en annan kuk som sväller är upphetsande. Runkar de dessutom så hakar jag gärna på.... Kan gärna suga också!
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Nu när du säger det så minns jag när jag innan jag ens fyllt 20 år, efter styrketräning, bad och bastu, upprepade gånger smet in i den där lite större låsbara duschkabinen med en liten bänk vid sidan om duschen, satt ner och runkade frenetiskt samtidigt pumpa ett finger i analen. Kom alltid i stora frustande satser och försökte vara så tyst som möjligt.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Det var väl det som för mig var ett problemet med att duscha o bada i offentlig anläggning. Nakna kukar o lättklädda tjejer med baddräkten som skar in, gjorde det svår att hålla Wiklund i nedåtläge. För att inte tala om i bastun, speciellt om den var gemensam. Tur man kunde dölja med badhandduken, men många gånger blev det att gå ut för att duscha kallt med tydligt tält inunder den. Söt-sura men ljuva minnen fr en svunnen tid :)
 

loaded

Välbekant medlem
Kön
Man
Har en fantasi om att komma in i duschen på gymmet och möta två yngre (kanske runt 20-25 år) vältränade killar som står och runkar i sina. Och börja runka tillsammans.

Så när jag duschar på gymmet så kan det vara svårt att inte börja tänka i de banorna. Och en gång när jag var ensam i omklädningsrummet så kunde jag inte låta bli att fantisera lite. Och när jag kom in i duschen (ensam då) så var jag tvungen att runka. Har nog aldrig varit så upphetsad i mitt liv. Tog ca 30 sekunder för att komma och kuken var inte ens hård. Har aldrig kommit så fort:)
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Var gång jag är på offentliga duschar får jag stånd. Helt omöjligt att hålla kuken nere när jag ser andras kukar. Och när dom med får stånd. Har rakat mig i offentlig duschar. Måste oftast runka medan jag tittar på andra. Ser ofta andra som är helt rakade och hårlösa som jag ger mig en extra kick av att se. Samma när man är på pissar ser någon kissa bredvid mig får alltid stånd och kissar rakt ut och drar i min kuk samtidigt. Ibland har det hänt att andra män med runkar
och då sprutar vi samtidigt.
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Nu när du säger det så minns jag när jag innan jag ens fyllt 20 år, efter styrketräning, bad och bastu, upprepade gånger smet in i den där lite större låsbara duschkabinen med en liten bänk vid sidan om duschen, satt ner och runkade frenetiskt samtidigt pumpa ett finger i analen. Kom alltid i stora frustande satser och försökte vara så tyst som möjligt.
Den varianten är underbart skönt.
 

Jerker80

Aktiv medlem
Kön
Man
Fler än jag som blir kåta när man duschar efter gymmet eller bastar? Eller när man får se en stor kuk bredvid sig vid en pissoar?

De rycker alltid i kuken o ja har sett att de e många fler som har svårt att hålla kuken slak. Har ni fått till något nice i en sån situation nån gång? Sug/runk elr sex??
Jo det har jag varit med om. Runkat själv och med andra i gymmets duschar och bastu. En sådan underbar är sexigt och upphetsande känsla! Har både runkat och sugit i bastun.
Nåt jag rekommenderar alla hehe
 

Arne02

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag ät gärna naken på offentliga duschar. Vi spelar golf och där har man ofta fåtöljer man kan sitta i efter eller innan man tar en dusch. Sätta sig naken där med en öl och smeka kuken lite är underbart. Brukar ibland, om jag är ensam, ta bilder och skicka till personer jag chattar med på olika forum.

Kan också gå in på offentliga toaletter på stan, ta av mig naken, runka och skicka bilder. Blir så kåt av det.
 

mikkis

Aktiv medlem
Kön
Man
Va på badhus för några dagar sedan. Efter badet slängde jag av mig alla kläder direkt när jag kom in till duschen. Stod och duscha länge med min nyrakade kuk som jag smekte så den blev halvhård. När jag sedan gick in i bastun va jag själv där och blev så kåt så fick helt stånd så började runka ordentligt tills det kom in två äldre män. Släppte kuken men satt fortfarande med stånd framför de
Vart hände det?
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Har aldrig kännt något vid pissoar. Men i dusch och bastu är det andra bullar, smådrar alltid i den så den är lite halvstor, så den får ett skönt häng med lite tyngd i sig. Avslutar nästan alltid med en rejäl avrunkning, ibland med sällskap:). Men tyvärr inte så ofta som man önskar.
 

Jerker80

Aktiv medlem
Kön
Man
Har aldrig kännt något vid pissoar. Men i dusch och bastu är det andra bullar, smådrar alltid i den så den är lite halvstor, så den får ett skönt häng med lite tyngd i sig. Avslutar nästan alltid med en rejäl avrunkning, ibland med sällskap:). Men tyvärr inte så ofta som man önskar.
Fan va nice…älskar också att runkan i bastun. Att se kukarna svälla…hett och sexigt. Skönt att suga där med.
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jag var på en tävling för många år sedan och då var det massdusch och då kom det en yngre kille och ställde sig bredvid mig och han hade den största kuken jag sett och den var halvhård bara och förhuden över halva ollonet, han gjorde inget för att skyla den stora kuken heller….. hade det inte varit så många andra där hade jag runkat av han
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag var på badhus för 30 år sedan med mina barn som var små då. Där gick en kille ca 30+ runt i duschen och bastun med fullt stånd. Kuken stod rakt ut på honom och han hade ett illmarigt leende på läpparna. Jag såg aldrig att det var någon som närmade sig honom, men hade det varit idag så hade jag garanterat försökt ta kontakt. Men det var en hel del folk där så det hade varit svårt att få till något.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag var på badhus för 30 år sedan med mina barn som var små då. Där gick en kille ca 30+ runt i duschen och bastun med fullt stånd. Kuken stod rakt ut på honom och han hade ett illmarigt leende på läpparna. Jag såg aldrig att det var någon som närmade sig honom, men hade det varit idag så hade jag garanterat försökt ta kontakt. Men det var en hel del folk där så det hade varit svårt att få till något.
Låter verkligen som att många gärna runkat ihop i bastu eller dusch. Nästan lite konstigt att man inte stött på någon likasinnad när man vart o simmat.
Nä, det händer nog sällan i allmän bastu. Många önsketänkande här. Nu är jag ingen flitig besökare av allmänna bad- och simhallar, men jag har som jag skrev bara en gång sett en man med stånd. Man får ju passa sig så man inte blir anmäld för förargelseväckande beteende...
 
Toppen