Offentlig dusch/bastu/toa

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
En gång var det en kille som annonserat om träff på Bodycontact om att han ville träffa någon på badhuset. Jag som inte har någon profil där åkte dit på vinst och förlust. Väl där så satt jag och spanade i duschen och bastun och såg ena efter andra. Jag satt och små petade ibland på kuken reste mig och duschade om vart annat. Sedan kom en kille som petade lite på sin kuk. Och jag tänkte att det kanske var han. Min kuk var hård och jag gick med mitt fulla stånd med kuken nästan i vinkel mot magen när jag närmade mig bastuaggregatet för att fylla på vatten. Jag döljde lite om det inte skulle vara han. Men det var det nog för nu var hans kuk hård också.
Vi runkade lätt våra kukar i smyg för det var ju andra som kom och gick. En skön upplevelse.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
klart man bastar naken, spelar ingen roll om det är en offentlig bastu.
Dom som sitter där män, kvinnor har inget emot att visa sig naken.
Tycker jag är ett jäkla bra anslag. (y)Man behöver ju inte gå in med ett praktstånd, utan med handduken lite diskret dölja kuken tills man spanat in omgivningen och ev förklara för blyga skönheter vad man avser göra, för att sen sätta sig på den och njuta bastun i full frihet o nakenhet. De som är för "känsliga" får väl gå ut om de inte tål eller titta åt annat håll.
Bastu ska badas utan kläder - BASTA !!
 

Edan

Aktiv medlem
Kön
Man
Tycker jag är ett jäkla bra anslag. (y)Man behöver ju inte gå in med ett praktstånd, utan med handduken lite diskret dölja kuken tills man spanat in omgivningen och ev förklara för blyga skönheter vad man avser göra, för att sen sätta sig på den och njuta bastun i full frihet o nakenhet. De som är för "känsliga" får väl gå ut om de inte tål eller titta åt annat håll.
Bastu ska badas utan kläder - BASTA !!

Du har rätt i att allmän bastu innebär inga kläder. Men allmän bastu innebär också att man skall kunna gå dit naken och njuta av bastubadet utan att utsättas för perversa homofilers kåta blickar och runkande.
 

CDlongshoot

Medlem
Kön
Man
Hotellbastu liten stad. Gick till bastun och hörde att nån var där klädde av mig och runkade upp ett halvstånds i samma stund klev en äldre naken man med fullt stånd ut från bastun han kollade in kuken som nu var sprängkåt. Vi satt sen i relaxen och runkade av varsin sperma sats åt varandra. Det var riktigt upphetsande.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Hotellbastu liten stad. Gick till bastun och hörde att nån var där klädde av mig och runkade upp ett halvstånds i samma stund klev en äldre naken man med fullt stånd ut från bastun han kollade in kuken som nu var sprängkåt. Vi satt sen i relaxen och runkade av varsin sperma sats åt varandra. Det var riktigt upphetsande.
Ibland ler fru Fortuna :love:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Brukar inte har några problem att inte få stånd i bastun, även om den är gemensam med kvinnor. Kvinnor regerar ofta olika en del gillar inte att man får stånd, medan några blir förbannade för att min inte blir lite upphetsad.
 

Sunilson

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
För många år sedan hade jag medlemskap på ett gym där man även fick tillgång till badhuset som låg i samma byggnad. Där fanns även en relaxavdelning. Det var mixbastu. Jag spenderade mer tid där än på gymmet om man säger så

Ångbastun där inne besökte jag ofta. Antingen själv eller med tjejen jag för tillfället var tillsammans med. Vi knullade varje gång. De va väldigt upphetsande att kunna bli påkommen. Eller ännu bättre, ha publik som onanerar till vårt knull. Jag var även där själv och då fick det bli en runk i ångan

Känner att jag måste dit igen!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag förstår inte riktigt det här kan man inte gå och basta utan ha sex i tankarna. Första gången jag bade mix bastu var på en skidresa första året på gymnasiet. Klart jag tittade lite på mina kvinnliga klasskamrater, de var också intresserade. Fick inte stånd tände mest på våran nakna klassföreståndare, hon var väl mellan 25-30år. Hade badat bastu innan men tänder inte på släktens kvinnor.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag vill sitta och värma mig i bastun skulle jag bli arg och delvis äcklad om någon börjar smeka sig man eller kvinna.
Sitta i en gemensam bastu kanske även mix bastu kan inte vara naken utan sexuella tankar. Kan tänka mig att onanera tillsammans med helst en kvinna men som man var yngre med en man, men man får välja rätt ställe gemensam dusch eller bastu är inte rätt ställe. Äger man en egen bastu är det en sak, hade en flickvän som erkände att hon och hennes två systrar hade ofta onanerat i deras mormors bastu.
De smekte inte varandra men de var unga då och började upptäcka sin sexualitet
 

martindalarna

Aktiv medlem
Har inga problem att flasha kuken i bastun eller ha stånd heller. Klart man pillar lite ibland. Dock så har jag aldrig varit med om ngn invit eller något liknande även fast det ibland är uppebart att andra där också gillar att visa kuken. Är det barn i bastun så brukar jag av hänsyn till dom vika över handduken för fattar att det är inget kul för dom med massa vuxna som siter och visar kuken.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Nä, det händer nog sällan i allmän bastu. Många önsketänkande här. Nu är jag ingen flitig besökare av allmänna bad- och simhallar, men jag har som jag skrev bara en gång sett en man med stånd. Man får ju passa sig så man inte blir anmäld för förargelseväckande beteende...
Har upplevt för ett tag sedan en man som kom in med fullt stånd. Kuken stod rakt ut. En annan msn satt och smekte dug själv lite diskret och inbjudande. Jag flyttade mig och satte mig jämte honom och vi kände och klämde på varandras kukar. Det var en upplevelse. Har bara hänt den gången
 
Då jag har en piercad kuk som också står sig bra till gentemot mängden rent omkretsmässigt så får jag ofta både blickar och kommentarer (då mest frågor om piercingen) har hänt några gånger att det blir sexuellt. Kanske 2-3ggr i månaden
 

Henke1966

Medlem
Kön
Man
Jag ät gärna naken på offentliga duschar. Vi spelar golf och där har man ofta fåtöljer man kan sitta i efter eller innan man tar en dusch. Sätta sig naken där med en öl och smeka kuken lite är underbart. Brukar ibland, om jag är ensam, ta bilder och skicka till personer jag chattar med på olika forum.

Kan också gå in på offentliga toaletter på stan, ta av mig naken, runka och skicka bilder. Blir så kåt av det.
Gillar det där med golf och vad man kan hitta på efteråt ;)
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
För en tid sedan, så var jag på jobbresa och Bode på ett lite spa-hotell. Det var ju mitt i veckan, så inte speciellt mycket folk.
Tänkte jag besöker deras lilla spa avdelning. Dom hade 2 olika bastu och vanlig pool, dock lite mindre, ett par olika mindre poolen med 32-35 gradigt vatten.
Kliver in och byter om, tar en dusch. Tänker jag kollar in hela stället först, så får jag sen se vad jag vill börja med.
Blev en av dom varma poolerna.
Sen vidare till den vanlig poolen, och det är här jag ser folk. Det är ett par i poolen, som simmar lite runt varandra o kramas o hånglar ibland.
Jag börjar simma o hälsar när jag passerar dom. Killen hälsar tillbaka o tjejen bara ler och tittar på mig.
Jag skulle våga säg att hon säkert red kille lite ibland.
Sen försvinner dom upp, då ser jag kille såklart hade rejält stånd. Tjejen har bikini som skär in sexigt mellan skinkorna.
Jag simmar några längde till, känner jag blev kåt av hennes röv och fantiserar lite om vad dom egentligen kan gjort i poolen.
Nu är det dags för bastu. En dusch och sen av med brallorna och sen handduk om mig.
Denna bastun var förbud på badkläder men krav på handduk.
Öppnar i kliver in, skön bastuvärme slår emot mig.
Det är två långa och djupa bänkar i bastun, så man kan lätt hitta skön sittställning eller lägga sig ner.
Nästan i ena änden så sitter part från poolen, vi alla ler mot varandra o nickar bara.
Kille sitter ganska avslappnad o tjejen är lite på sin kille o kysser o smeker han.
Ibland kollar tjejen mot mitt håll.
Hon är sjukt sexig, o jag känner kuken reser sig.
Jag sitter med ryggen mot kortväggen o halvligger med benen på bänken. Så paret sitter ju bara 2-3 m framför mig.
Min handduk är inte så stor, utan dom där mindre duschhandukarna som finns på hotell ibland.
Handduken är lite öppen och kuken som reser sig, gör att den tittar fram litegranna.
Tjejen ser detta o tittar rakt mot min kuk som försiktigt tittat fram.
Då flyger nog djävulen i henne, hon reser sig o gränslar sin kille. Hon öppnar sin handduk eller mera ett stort badlakan och håller om dom båda med detta.
Hon börjar röra sig upp o ner, men tror inte killes kuk är i henne. Hon retas nog bara.
Hon stannar i övre läget, visslar nått till han.
Sen sjunker hon ner igen. Nu har hon fått in kuken utan tvekan.
Jag ser hur hon sluter ögonen o öppnar munnen. Hon rider han långsamt.
Hon ser mot mig o ler, jag ler tillbaka.
Sen kollar hon ner mot min kuk, nu har jag fullt stånd o den är helt synlig.
Nu är alla spärrar bort o jag börjar sakta runka. Jag ser inget av deras kroppar, bara fötter o lite ben sen axlarna och uppåt.
Nu kollar både hon o han på mig när jag runkar. Samtidigt som hon rider han.
Båda stönar lätt o njuter.
Nu håller jag inte mig längre, utan skjuter en skön sats på magen o handduken.
Sitter kvar med slak kuk o ser på paret, några minuter senare så kommer båda två.
Tack för showen säger jag, tack själv säger dom. Jag går ut, tar dusch o går sen ner på rummet.
Bastu att minnas, men risken det händer igen är nog liten.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
I gymnasiet hände det en gång att killarnas omklädningsrum skulle byggas om, vi fick då bytta om tillsammans med tjejerna.
Var inte så stor grej såg någon slida och någons bröst några sekunder. Inte så varje sig att tjejerna eller killarna visade upp sig.
Duschen var en annan sak vi killar duschade först när vi var klara fick tjejerna duscha. Var ingen stor grej egentligen var ju inget sexuellt alls. Vi var väl nästan alla könsmogna men inte myndiga, många av oss var väl också oskuld eller hade kanske gjort det någon gång. För mig och de flesta var det inga problem att se en halvnaken kvinna. Vi såg dem inte med särade ben så man såg allting, våra hängde ju forfarande lite kanske den reste sig min inte mycket.
Ingen vad jag vet var sig tjejerna eller tjejerna hade rakat könshåret. Man var inte lika vanligt på den tiden som det är nu. Var väl lite olika men hemma var det inga problem med nakenhet. Syrran hade nästan aldrig bh hemma bara i skolan ibland inte ens där.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har gymkort på ett gym, som finns på flera ställen i landet. Som jag ofta har nytta av i jobbet.
Idag var det jobb i Skåne, på vägen hem så passade jag på o stanna till på gymmet.
Tänkte jag bara kör igenom kroppen en halvtimma, känns bättre o sitta några timmar i bilen då(just nu på lunchstopp längs vägen)
Rätt litet gym på mindre ort, men har allt jag behöver.
Det vara bara jag o två killar där, vilket fick mig att vilja visa med dom.
Så jag lyckas få ögonen på mig, vilket alltid känns härligt.
Efter passet får det även bli bastu. Tog lite extra tid där, hade inte bråttom o jag var ju ändå själv.
Kåt som jag var, så börjar jag smeka fittan. Hade inte mer än börjat, så kommer en tjej i personalen in o ska städa den. Hon hade inte sett jag låg där o jag hade inte hört henne.
Det blev en kort tystnad, hon fan sig o sa hon städar senare.
Jag log, sa att då kan jag fortsätta.
Hon log tillbaka o sa jag skulle njuta…av värmen.

Jag möte upp tjej i personalen sen vid disken. Vi båda log o sa hejdå.

Ibland är det även såna små stunder, som förgyller ens dag:)
 
Toppen