Tycker jag är ett jäkla bra anslag.Man behöver ju inte gå in med ett praktstånd, utan med handduken lite diskret dölja kuken tills man spanat in omgivningen och ev förklara för blyga skönheter vad man avser göra, för att sen sätta sig på den och njuta bastun i full frihet o nakenhet. De som är för "känsliga" får väl gå ut om de inte tål eller titta åt annat håll.
Bastu ska badas utan kläder - BASTA !!
Har upplevt för ett tag sedan en man som kom in med fullt stånd. Kuken stod rakt ut. En annan msn satt och smekte dug själv lite diskret och inbjudande. Jag flyttade mig och satte mig jämte honom och vi kände och klämde på varandras kukar. Det var en upplevelse. Har bara hänt den gångenNä, det händer nog sällan i allmän bastu. Många önsketänkande här. Nu är jag ingen flitig besökare av allmänna bad- och simhallar, men jag har som jag skrev bara en gång sett en man med stånd. Man får ju passa sig så man inte blir anmäld för förargelseväckande beteende...
Gillar det där med golf och vad man kan hitta på efteråtJag ät gärna naken på offentliga duschar. Vi spelar golf och där har man ofta fåtöljer man kan sitta i efter eller innan man tar en dusch. Sätta sig naken där med en öl och smeka kuken lite är underbart. Brukar ibland, om jag är ensam, ta bilder och skicka till personer jag chattar med på olika forum.
Kan också gå in på offentliga toaletter på stan, ta av mig naken, runka och skicka bilder. Blir så kåt av det.
Hade gärna följt dig in i bastunI dag i duschen på gymmet var jag ensam med en kille i 18-årsåldern. Jag märkte att han duschade sin kuk mycket och när han vände sig om hade han halvstånd och den var riktigt fin. Jag tvålade in min också och visade vad jag hade. Tyvärr följde han inte med in i bastun utan torkade sig och gick. I bastun runkade jag lite och sprutade i duschen efteråt. Härligt med unga fina kukar!
Låter som en mysig stund, tack för att du delar med dig!Har gymkort på ett gym, som finns på flera ställen i landet. Som jag ofta har nytta av i jobbet.
Idag var det jobb i Skåne, på vägen hem så passade jag på o stanna till på gymmet.
Tänkte jag bara kör igenom kroppen en halvtimma, känns bättre o sitta några timmar i bilen då(just nu på lunchstopp längs vägen)
Rätt litet gym på mindre ort, men har allt jag behöver.
Det vara bara jag o två killar där, vilket fick mig att vilja visa med dom.
Så jag lyckas få ögonen på mig, vilket alltid känns härligt.
Efter passet får det även bli bastu. Tog lite extra tid där, hade inte bråttom o jag var ju ändå själv.
Kåt som jag var, så börjar jag smeka fittan. Hade inte mer än börjat, så kommer en tjej i personalen in o ska städa den. Hon hade inte sett jag låg där o jag hade inte hört henne.
Det blev en kort tystnad, hon fan sig o sa hon städar senare.
Jag log, sa att då kan jag fortsätta.
Hon log tillbaka o sa jag skulle njuta…av värmen.
Jag möte upp tjej i personalen sen vid disken. Vi båda log o sa hejdå.
Ibland är det även såna små stunder, som förgyller ens dag![]()