Offentlig dusch/bastu/toa

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
I dag i duschen på gymmet var jag ensam med en kille i 18-årsåldern. Jag märkte att han duschade sin kuk mycket och när han vände sig om hade han halvstånd och den var riktigt fin. Jag tvålade in min också och visade vad jag hade. Tyvärr följde han inte med in i bastun utan torkade sig och gick. Kanske hade han redan sprutat i duschen innan jag kom in. I bastun runkade jag lite och sprutade i duschen efteråt. Härligt med unga fina kukar!
 
Last edited:

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
I dag i duschen på gymmet var jag ensam med en kille i 18-årsåldern. Jag märkte att han duschade sin kuk mycket och när han vände sig om hade han halvstånd och den var riktigt fin. Jag tvålade in min också och visade vad jag hade. Tyvärr följde han inte med in i bastun utan torkade sig och gick. I bastun runkade jag lite och sprutade i duschen efteråt. Härligt med unga fina kukar!
Hade gärna följt dig in i bastun;)
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Får alltid stånd när jag är naken på offentlig plats, typ badhus och låter andra titta hur mycket dom vill. Tvålar in min kuk ordentligt ser ut som jag runkar hihi och det gör jag så klart med. Otroligt skönt att göra. Och runkar på toan på med är sådana toaletter som är öppet nertill och uppe. Så andra hör vad man gör. Runkar där och kissar samtidigt så det hörs ordentligt och så stönar jag högt.
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har gymkort på ett gym, som finns på flera ställen i landet. Som jag ofta har nytta av i jobbet.
Idag var det jobb i Skåne, på vägen hem så passade jag på o stanna till på gymmet.
Tänkte jag bara kör igenom kroppen en halvtimma, känns bättre o sitta några timmar i bilen då(just nu på lunchstopp längs vägen)
Rätt litet gym på mindre ort, men har allt jag behöver.
Det vara bara jag o två killar där, vilket fick mig att vilja visa med dom.
Så jag lyckas få ögonen på mig, vilket alltid känns härligt.
Efter passet får det även bli bastu. Tog lite extra tid där, hade inte bråttom o jag var ju ändå själv.
Kåt som jag var, så börjar jag smeka fittan. Hade inte mer än börjat, så kommer en tjej i personalen in o ska städa den. Hon hade inte sett jag låg där o jag hade inte hört henne.
Det blev en kort tystnad, hon fan sig o sa hon städar senare.
Jag log, sa att då kan jag fortsätta.
Hon log tillbaka o sa jag skulle njuta…av värmen.

Jag möte upp tjej i personalen sen vid disken. Vi båda log o sa hejdå.

Ibland är det även såna små stunder, som förgyller ens dag:)
Låter som en mysig stund, tack för att du delar med dig!
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag är på en offentlig dusch på typ gym och liknande så skyler jag mig aldrig. Gillar att visa mig och min helvaxade kuk. Tittar gärna diskret på andras kukar om de är stora eller hårlösa. Tyvärr är det inte så ofta man får se drömkuken på en vältränad man. :LOL:
I fantasin är det minst tre vältränade män med enorma och kukar där när jag kommer dit:X3:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta med att runka i duschen, att man tvättar sin penis så att den kanske reser sig lite och om en kvinna tvättar sig mellan benen kanske blir lite blöt. Det är väl bara normalt.
Jag har onanerat med både kvinnor och män någon gång tillsammans med båda könen. Att smeka sig och spruta i offentliga duschar eller bastu själv skulle jag kanske inte bry mig så mycket men tycker man kan vänta tillsammans är ensam. Som en del skriver runkar upp den och går in i bastun, nej blir mer äcklad en upphetsad. Sprutar i duschar har jag gjort många gånger, men då hemma hos någon. Som i sommars både en vecka i min kusins lägenhet tog hand om hennes två katter. Tanken på att hon och kanske hennes tonåriga dotter smekte sig i samma dusch som jag nu använde var upphetsande. Vet inte min kusinen använde duschsen när hon var yngre det vet jag. Två par av kusinens använda trosor och en bh fick mig och att komma snabbt och starkt. Men att göra det på offentliga ställen nej tycker jag inte är helt friskt och normalt.
 

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Händer att jag runkar och kommer i duschen på jobbet. Är själv vid dessa tillfällen, så ingen blir stött. Hade heller inte kunnat med att göra det så någon eventuellt ser. Och varför gör jag det, ja för att jag är kåt.och behöver komma. Men de flesta gångerna runkar jag bara upp kuken och sedan duschar klart och torkar mig.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Runkade i duschen i en gästhamn för några år sedan. En dusch där man stänger om sig så man är ensam, men väggar och dörr går inte ner till golvet eller upp till taket. Spännande att runka när det är andra människor i de andra duschbåsen. Den gången sprutade jag på väggen....
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Runkade i duschen i en gästhamn för några år sedan. En dusch där man stänger om sig så man är ensam, men väggar och dörr går inte ner till golvet eller upp till taket. Spännande att runka när det är andra människor i de andra duschbåsen. Den gången sprutade jag på väggen....

Mitt bidrag för något år sedan, på samma tema..

Thread 'Mixade omklädningsrum.....' https://www.onanera.se/threads/mixade-omklädningsrum.320662/

God förnöjelse....Hehe....
 

Yokie82

Aktiv medlem
Kön
Man
Runkade i duschen i en gästhamn för några år sedan. En dusch där man stänger om sig så man är ensam, men väggar och dörr går inte ner till golvet eller upp till taket. Spännande att runka när det är andra människor i de andra duschbåsen. Den gången sprutade jag på väggen....
Jag har gjort precis samma sak i en gästbåtshamn ;)
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkade i duschen i en gästhamn för några år sedan. En dusch där man stänger om sig så man är ensam, men väggar och dörr går inte ner till golvet eller upp till taket. Spännande att runka när det är andra människor i de andra duschbåsen. Den gången sprutade jag på väggen....
Mm underbart att göra, när man hör personer sidan om.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var på badhus för 30 år sedan med mina barn som var små då. Där gick en kille ca 30+ runt i duschen och bastun med fullt stånd. Kuken stod rakt ut på honom och han hade ett illmarigt leende på läpparna. Jag såg aldrig att det var någon som närmade sig honom, men hade det varit idag så hade jag garanterat försökt ta kontakt. Men det var en hel del folk där så det hade varit svårt att få till något.
Låter spännande att se honom gå omkring med en hård kuk.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Låter spännande att se honom gå omkring med en hård kuk.
Det var första gången som jag såg någon gå med stånd offentligt. Var lite förvånad av att det verkade som att ingen brydde sig och att det inte kom någon badvakt etc och tog ut honom. Det var ju ganska mkt folk och många barn...
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Det var första gången som jag såg någon gå med stånd offentligt. Var lite förvånad av att det verkade som att ingen brydde sig och att det inte kom någon badvakt etc och tog ut honom. Det var ju ganska mkt folk och många barn...
Jag har också set det, ett antal gånger killarna som jag set verkar inte bry sig. Har set någon tvåla i sin snopp ordentligt precis som dom runkade. Bland alla som var där.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Det var första gången som jag såg någon gå med stånd offentligt. Var lite förvånad av att det verkade som att ingen brydde sig och att det inte kom någon badvakt etc och tog ut honom. Det var ju ganska mkt folk och många barn...
Jag har också set det, ett antal gånger killarna som jag set verkar inte bry sig. Har set någon tvåla i sin snopp ordentligt precis som dom runkade. Bland alla som var där.
 

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag var på gymmet idag SATS i Stockholm, Stureplan och där var det flera som smygrunkade i både duschen och bastun. Alla vet om att det runkas i bastun och i duschen där. Vet inte hur det är på damernas sida men på Ribersborg i Malmö när de har mix (Queer Kallis) har jag sett tjejer ta på sig diskret i både bastun och i duschen. Det är varmt och folk är nakna och blir kåta, inte så konstigt egentligen.
 
Toppen