Offentlig dusch/bastu/toa

Jerker80

Aktiv medlem
Kön
Man
Låter verkligen som att många gärna runkat ihop i bastu eller dusch. Nästan lite konstigt att man inte stött på någon likasinnad när man vart o simmat.
Har både gjort det i simhallars bastu och omklädningsrum samt gymbastu. Kanske större chans i större städer men man får hålla utkik och spana diskret på kukarna och smått hålla sig för kuken och dra lätt för att skicka signaler
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Var på det lokala gymmet idag, är ett ganska litet gym, duschrummet är endast 2 bås samt en liten bastu. Runkade i duschen med fullt stånd, kom in en kille i båset jämter, dock så ser man inte varandra när man står i båsen, så fortsatte att runka. Han smet in i bastun, såg att han gick in naken, jag lät kuken lugna ner sig något innan jag gick in och satte mig bå bänken ovan så jag kunde se hans kuk, han hade blottat ollon och nog helt slak, satt själv och pillade för att hålla min kuk halvstyv. Tyvärr så verkade han inta ha samma läggning som mig, så slutade med att han gick ut, jag satt kvar en stund och gick sedan ut och duschade och runkadd av kuken och gjorde ett rejält sptut.
 

Jerker80

Aktiv medlem
Kön
Man
Var på det lokala gymmet idag, är ett ganska litet gym, duschrummet är endast 2 bås samt en liten bastu. Runkade i duschen med fullt stånd, kom in en kille i båset jämter, dock så ser man inte varandra när man står i båsen, så fortsatte att runka. Han smet in i bastun, såg att han gick in naken, jag lät kuken lugna ner sig något innan jag gick in och satte mig bå bänken ovan så jag kunde se hans kuk, han hade blottat ollon och nog helt slak, satt själv och pillade för att hålla min kuk halvstyv. Tyvärr så verkade han inta ha samma läggning som mig, så slutade med att han gick ut, jag satt kvar en stund och gick sedan ut och duschade och runkadd av kuken och gjorde ett rejält sptut.
Så jävla hett!!
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Låter verkligen som att många gärna runkat ihop i bastu eller dusch. Nästan lite konstigt att man inte stött på någon likasinnad när man vart o simmat.
Jo man verkar ju inta vara direkt ensam om att vilja ha det lilla extra när man är i duschen eller bastun. Men jag är alltid väldigt försiktig, man vill ju inte råka illa ut. Man skulle typ ha en hemlig "kod" eller tecken när man söker det lilla extra, vad nu det skulle vara? Kanske är så att det är att man drar lite i den i smyg men att det ändå syns.

De gånger det hänt mig så har man av någon jäkla anledningen bara fått känslan av att vi är ute lite efter samma sak och att man fått ett ganska tydligt gensvar, alternativt att man känner till varandra lite sedan innan.
 

Dreamzone

Medlem
Jo man verkar ju inta vara direkt ensam om att vilja ha det lilla extra när man är i duschen eller bastun. Men jag är alltid väldigt försiktig, man vill ju inte råka illa ut. Man skulle typ ha en hemlig "kod" eller tecken när man söker det lilla extra, vad nu det skulle vara? Kanske är så att det är att man drar lite i den i smyg men att det ändå syns.

De gånger det hänt mig så har man av någon jäkla anledningen bara fått känslan av att vi är ute lite efter samma sak och att man fått ett ganska tydligt gensvar, alternativt att man känner till varandra lite sedan innan.
Håller med!
Man sitter med nyrakad kuk och andra sitter i badbrallor. Hur fasen ska man förstå?
Skrev om en händelse i sexminnen "Simhallen" där hade mannen först badbyxor
som först efter en bra stund åkte av.
Är det som på Bodycontact där dom flesta bara snackar eller är många
för försiktiga?
Skulle gärna hitta ett bra ställe i Stockholm. Förslag?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Håller med!
Man sitter med nyrakad kuk och andra sitter i badbrallor. Hur fasen ska man förstå?
Skrev om en händelse i sexminnen "Simhallen" där hade mannen först badbyxor
som först efter en bra stund åkte av.
Är det som på Bodycontact där dom flesta bara snackar eller är många
för försiktiga?
Skulle gärna hitta ett bra ställe i Stockholm. Förslag?
De simhallar/badhus som jag besökt brukar ha tydliga skyltar att badkläder inte är tillåtna i duschar och bastu. Ett otyg att folk inte fattar.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Du har skrivit det tidigare ;)
Kan bara hålla med! Några tom med underkläder under badbyxorna...
Men också några härliga som visar sina fina kukar.
Jag ber om ursäkt! Inte lätt att komma ihåg vad man skrivit och vad man kanske bara tänkt. Men då är det genuin tanke från min sida.... Det hade varit värre om jag skrivit motsägande...hahaha
 

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Gymmet där jag hängde tidigare hade kvinnlig städpersonal. Det fanns en som inte var blyg för att svabba golv både i omklädningsrum och dusch trots att man var där tidigt på morgonen :)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta med gemensamma duschar eller bastu för både män och kvinnor har jag använt rätt ofta om det funnits. Tex med en skidresa när jag gick första året i gymnasiet. Jag fick inte stånd kunde tala normalt med min klasskamrater, det är klart jag tittade lite extra på mina nakna kvinnliga klasskamrater det var rätt diskreta höll ihop benen och försökte täck brösten med armarna. De var också intresserade man kunde se att deras ögon fastande på mitt kön. Var intressant att de hur utvecklande de var men 16-17år är många flickor utvecklade till unga kvinnor. Könshår kanske inte så lång ännu och brösten kanske skulle växa lite till men annars var de klara. Men själv rakade jag mig inte i skrevet men i ansiktet och hade fått sperma och varit nästan gått igenom målbrottet.
 
Toppen