optimala längden

Johanna

Aktiv medlem
Oj, hon fick superont längst in i livmodertappen tror jag. Men det läkte och blev bra efter några dagar. Men jag har varit mer försiktig efter det måste jag säga.
Visste inte ens att det kunde hända. Klart att det kan göra ont om man inte är uppvärmd men har aldrig varit med om att man måste uppsöka läkarvård.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
68
Kön
Man
Visste inte ens att det kunde hända. Klart att det kan göra ont om man inte är uppvärmd men har aldrig varit med om att man måste uppsöka läkarvård.
Inte jag heller....
Vet att frun vid något tillfälle när vi var unga sa till att det gjorde ont om jag kom in för långt och råkade stöta för hårt. Men man vet ju med sig om man har en lång kuk och då tar man det varligt. Det ska ju vara njutbart för båda!

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Oj, hon fick superont längst in i livmodertappen tror jag. Men det läkte och blev bra efter några dagar. Men jag har varit mer försiktig efter det måste jag säga.
Aldrig heller hört om någon som blivit rent skadad av det. Jag har haft mina beskärda delar av stora och långa. Det gör otroligt ont när den stöter i livmodertappen, men har aldrig blivit så jag måsta uppsöka läkarvård. Möjligen att jag är öm dagen efter, men det är jag ändå mer eller mindre om personen är i det större spannet.

Toppen