Porrtidningsköp och runk vi minns!

Cumbaths

Välbekant medlem
För oss som köpte och runkade till porrtidningar innan internet helt tog över: Tänkte att det kunde vara intressant att starta en tråd där man kan dela erfarenheter om speciellt minnesvärda tidningsinköp och runkstunderna man hade då.




Lisa Lipps har under årens lopp blivit ett av mina Topp 10 mest återkommande runkobjekt. Jag stiftade först bekantskap Lisa när jag köpte det då senaste numret av Color Climax.Bara att jag såg omslaget på hyllan den dagen fötrollade mig helt......och jag var bara tvungen att ha det. Jag kan fortfarande känna en antydan av samma spänning som jag kände när jag skyndade mig tillbaka till min studenthem med den tidningen (+ några andra Rodox, Mayfair och Lui om jag kommer ihåg rätt) under armen. Jag minns att jag bara inte kunde vänta med att få klä av mig naken och "inspektera" mina inköp mera noggrant!


I mitt första inlägg i tråden (där Lisa Lipps var huvudperson) nämnde jag även det nummer av Rodox som jag köpte vid samma tillfälle.



Även fast det inte var ett lika intensivt runkminne kopplat till det numret som till Lisas underbara CC uppvisning (som jag onanerade för i 5-6 timmar den första kvällen vilket ledde till 4 härliga orgasmer) så blev det ganska minnesvärt i alla fall. Detta var nämligen första gången jag ”stiftade bekantskap” med Zara Whites som hör fick sig en rejäl omgång av Rocco Siffredi. Hon är fortfarande en av mina absoluta favoriter!



Det andra som gjorde just denna onanistund vörd att nämna var det faktum att jag hade varit sjuk och inte hade lättat på trycket på en dryg vecka. Detta var alldeles för länge. När jag var i den tidiga 20-åldern så runkade jag dagligen och inte sällan flera ggr per dag. Så mina testiklar var nu hyfsat fyllda med säd som behövde komma ut. Jag var helt enkelt stenkåt!

Vilken underbar bekantskap Zara var! När jag tidigare bara slarvigt hade bläddrat igenom tidningen så hade jag fastnat för Kristarah Knight och Claudia Eckner som var med i samma nummer…

….men jag insåg nu att Zara var den verkliga höjdpunkten! Hon var totala motsatsen till Lisa Lipps vulgaritet och silikonbröst - Zara framstod som söt och naturlig men inte desto mindre djuriskt kåt och villig. Att jag sedan tyckte att hon påminde om skådespelerskan Emanuelle Béart som jag avgudade, var inte inte direkt ett minus om man säger så. Zara trängde rätt in i nervsystemet - vilken skönhet! Och så underbart att få se henne knullad!



Inte blev det någon flertimmars sittning här inte. Jag ville hålla tillbaka men intensiteten i kåtheten jag kände för Zara + mitt veckolånga uppehåll innebar att jag ganska snart närmade mig orgasm.



Ung och experimentvillig som man var så hade jag ställt fram ett glas som jag till sist sprutade i. Fascinerad såg jag hur sperman bara fortsatte pumpa ut ur mitt ollon. Det blev nästan ett kvarts fyllt glas med säd som jag sedan ivrigt drack upp. Inget jag kanske skulle göra om idag men minnesvärt blev det.

Den här bilden blev för mycket för mig den gången - har återvänt till detta set många gånger!



Härliga tider!
 

lundrules

Ny medlem
I mitt första inlägg i tråden (där Lisa Lipps var huvudperson) nämnde jag även det nummer av Rodox som jag köpte vid samma tillfälle.



Även fast det inte var ett lika intensivt runkminne kopplat till det numret som till Lisas underbara CC uppvisning (som jag onanerade för i 5-6 timmar den första kvällen vilket ledde till 4 härliga orgasmer) så blev det ganska minnesvärt i alla fall. Detta var nämligen första gången jag ”stiftade bekantskap” med Zara Whites som hör fick sig en rejäl omgång av Rocco Siffredi. Hon är fortfarande en av mina absoluta favoriter!



Det andra som gjorde just denna onanistund vörd att nämna var det faktum att jag hade varit sjuk och inte hade lättat på trycket på en dryg vecka. Detta var alldeles för länge. När jag var i den tidiga 20-åldern så runkade jag dagligen och inte sällan flera ggr per dag. Så mina testiklar var nu hyfsat fyllda med säd som behövde komma ut. Jag var helt enkelt stenkåt!

Vilken underbar bekantskap Zara var! När jag tidigare bara slarvigt hade bläddrat igenom tidningen så hade jag fastnat för Kristarah Knight och Claudia Eckner som var med i samma nummer…

….men jag insåg nu att Zara var den verkliga höjdpunkten! Hon var totala motsatsen till Lisa Lipps vulgaritet och silikonbröst - Zara framstod som söt och naturlig men inte desto mindre djuriskt kåt och villig. Att jag sedan tyckte att hon påminde om skådespelerskan Emanuelle Béart som jag avgudade, var inte inte direkt ett minus om man säger så. Zara trängde rätt in i nervsystemet - vilken skönhet! Och så underbart att få se henne knullad!



Inte blev det någon flertimmars sittning här inte. Jag ville hålla tillbaka men intensiteten i kåtheten jag kände för Zara + mitt veckolånga uppehåll innebar att jag ganska snart närmade mig orgasm.



Ung och experimentvillig som man var så hade jag ställt fram ett glas som jag till sist sprutade i. Fascinerad såg jag hur sperman bara fortsatte pumpa ut ur mitt ollon. Det blev nästan ett kvarts fyllt glas med säd som jag sedan ivrigt drack upp. Inget jag kanske skulle göra om idag men minnesvärt blev det.

Den här bilden blev för mycket för mig den gången - har återvänt till detta set många gånger!



Härliga tider!
vilken fantastisk fin återberättelse och stor igenkänning från när man började sitta på rummet och toa med porrtidningarna och runka
 

lundrules

Ny medlem
Adele Stephens blev tidigt en favorit och platsar lätt i min topp 10 lista över de flickor jag runkat för mest genom åren. Hon gjorde nästan helt uteslutande software/glamour (även om hon medverkade i en del saftiga dildo videos). Lyckan var ju därför total när man till sist hittade det här numret av PH och fann Adele i hardcore b/g action!

Man trodde knappt sina ögon. Var det verkligen hon? När jag väl hade "identifierat" henne så följde en av de mest tillfredställande onanistunderna jag dittills haft. Här var ju denna skönhet - som man hade lustat efter under flera års tid - och här sög hon kuk och fick sin vackra vagina slickad och penetrerad av en rejält stor penis! Jag var som i sjunde himlen och onanerade i timmar åt hennes vackra kropp och hur härligt knullad hon blev. En riktigt kladdig cumshot bild var väl det enda som saknades men det som man verkligen fick se var njutbart bortom beskrivning!
herregud va snygg tjej! man är så tacksam att tjejer som henne väljer porren som karriär!
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Tidningstjejerna kändes mer perfekta än vad filmtjejerna, eftersom de i ens fantasi aldrig hade konstig röst eller gjorde något knepigt - det fanns utrymme att tänka sig dem som perfekta, helt enkelt!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min styvmor brukade köpa ibland gömde tidningarna men min lillasyster hittade dem.
Visade mig, jag fick snabbt ett kraftigt stånd min lillasyster lämnade rummet ville inte vara tillsammans med en kåt storebror.
Jag kom snabbt vet inte men tror min lillasyster kikade. Lite senare hade hon varit inne i sovrummet både hon och rummet luktade kvinnokön förstod vad hon gjort.
Man var väl inget fel att min lillasyster hade de skönt trots att hon bara var 11år. Enligt vad hon senare berättar har hon gjort det hela livet, mer frekvent sedan 8års åldern kom hon för första gången, vet inte men hon var lite onykter annars hade hon nog inte sagt något.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När man köpte någon tidning eller lite
senare kunde om de var en kvinna som tog betalt önska mig en trevlig och skön dag.
Förstod nog vad som var på gång vi brukade var några killar som tittade, någon tog fram och började runka men inte alla.
Det som var mest underligt var när vännens lillasyster smög in och under filten jag låg, tog fram mitt stånd och kysste ollonet. Jag kom direkt i hennes mun. Hon berättade dagen efter att vet inte vad som flög i henne vad hade varit förälskad i mig i ett halvår. Hände inget mer med henne och vännen märkte nog inget.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag är nu 52år gillar de lite äldre tidningarna och filmer när kvinnan ser ut som en kvinna. Inget silikon, botox även hårig slida naturligt är bäst.
 

martindalarna

Aktiv medlem
Aldrig köpt en porrtiding, men man hittade dom typ överallt förr. Var hos en släkting några sommarlov på gymnasiet för att sommarjoba och han hade en låda full med porrtidningar i en gaderob i rumet jag sov i. Blev mycket runka om när man skulle sova. En del tidningar man hittade fick följa med hem och ingå i min egna gömma jag hade i en gammal datorlåda. Började svara på annonser i tidningar runt 95, säkert i alla fall 50+ annonser. Enda nappet man fick var en dam i Göteborg som jag stämde upp träff med när jag skulle på ett konvent i Göteborg.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Kanske har jag ältat detta förut (känns som jag ältat allting förut... :confused:) men som yngste medlem (14 bast) i GBG Studenters Film Studio rev jag ut läckra sidor ur filmbibliotekets exklusiva Playboy-sex in the cinema-volymer. GE FAAAN I ATT KLIPP I BÖCKER & TIDNINGAR!!! stod det en vacker dag (regnig dag, förresten, finns inga vackra dagar i GBG...) på en skylt i biblioteksrummet. Jag svalde djupt - vi var ganska många medlemmar men visst kände man sig som en liten tonårig runkfantast extra misstänkt . . . :alien: (senare skulle jag komma att avkrävas nyckeln till biblioteket , men det berodde på att jag inte lämnat tillbaka böcker som jag lånat - och dom har jag inte lämnat tillbaka än idag . . . :rolleyes: . Får trösta mig med att den kände tidningsmannen Herbert Tingsten (96-73) hade som policy att aldrig lämna tillbaka låneböcker . . .) .
 

HasseGbg2

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Jo jag vill ha en kvinna med hårig slida och mitt stånd penis och pung har också hår.
Men smaken är olika.
Jag brukar inte lägga mej i såna här diskussioner, men just "slidan" måste väl ändå vara insidan av det kvinnliga könsorganet, d.v.s, där mannen stoppar in sitt könsorgan vid samlag. Och jag har aldrig träffat på någon kvinna som har hår där.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag brukar inte lägga mej i såna här diskussioner, men just "slidan" måste väl ändå vara insidan av det kvinnliga könsorganet, d.v.s, där mannen stoppar in sitt könsorgan vid samlag. Och jag har aldrig träffat på någon kvinna som har hår där.
Jag kunde bara inte låta bli när någon skriver så galet fel. Man kanske ska ta fram biologiboken från skolan och läsa på om den kvinnliga kroppens anatomi…
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag kapitulerar jag skev väl fel klart att kvinnor inte har hår därinne i slidan, det vet jag så klart både genom utbildning och praktik.
 
Toppen