Prostata massage vid onani.

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Sorry för skrivfelen, beror på automatiska stavningskollen som fått fnatt. --Du vet väl själv. Den känns mera intensiv och stimulerad från två håll. Och i regel är också satsen betydligt större. Hur är det för dig då?

Precis, det känns som man runkar kuken från insidan? If that make sense... Sen som du säger större sats och kraftfullare sprut.
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja tack! Finns inget skönare än prostata stimulation när man runkar/blir runkad. Använder ibland fingrar men det är lite bökigt och svårt att nå ordentligt. Liten dildo eller analstav funkar bättre...och det skall vara UTAN vibration...känns skönare för mig iaf.
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja tack! Finns inget skönare än prostata stimulation när man runkar/blir runkad. Använder ibland fingrar men det är lite bökigt och svårt att nå ordentligt. Liten dildo eller analstav funkar bättre...och det skall vara UTAN vibration...känns skönare för mig iaf.

Visst är det skönt. Har fått fantastiska orgasmer
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte lyckats ännu.
Jag har inte provat sådär värst många gånger. Har inte riktigt känts skönt, men en vacker dag så ska jag få till det.
Har bett sambon om hjälp och hon var absolut inte emot det, men än har hon inte tagit för sig.
 

Lunchrunk

Ny medlem
Ålder
46
Kön
Man
Någon som vill visa mig hur man får en prostataorgasm?
Helst helt handsfree med någon analdildo tex Aneros.
Jag har provat att runka och massera min prostata med ett finger. Det är skönt men inte helt optimalt. Vore kul att få en prostataorgasm utan att röra kuken.
Någon erfaren som vill träna mig att använda Aneros?
 

VälutrustadBoråsare

Aktiv medlem
Kön
Man
Anal stimulans är riktigt skönt och instämmer med de andra, de som inte vill har missat ngt. Personligen älskar jag rimming (ge och få) och även prostatastimulans, hur skönt som helst. Ja, säger även som de ovan, är det ngn kvinna som vill prova så är jag gärna med ;)
 
Toppen