Prostata massage vid onani.

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jag har testat några gånger, senast med en prostata-leksak med vibration. Har lyckats få en hands-free-orgasm också, men det känns inte så skönt som ni andra verkar lyckas få till. Jag känner att det finns en punkt där det känns extra skönt men bara då och då, inte hela tiden. Hoppas ni förstår vad jag menar. Jag tycker jag gör som alla tips säger men det blir inte så superskönt. Är jag kanske inte lika känslig? Vad kan man göra fel?
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Stoppar in ett finger så fort jag har svårt att komma, speciellt efter att ha kommit flera gånger på kort tid. Den där sista gången kan vara svår att få det att hända även om man fortfarande är kåt. Lite skönt tryck mot prostatan och sperman flödar ytterligare en gång.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag har testat några gånger, senast med en prostata-leksak med vibration. Har lyckats få en hands-free-orgasm också, men det känns inte så skönt som ni andra verkar lyckas få till. Jag känner att det finns en punkt där det känns extra skönt men bara då och då, inte hela tiden. Hoppas ni förstår vad jag menar. Jag tycker jag gör som alla tips säger men det blir inte så superskönt. Är jag kanske inte lika känslig? Vad kan man göra fel?

Vissa tycks ha det lättare än andra att få prostata-orgasm. Jag har aldrig ens varit i närheten, och som bög har jag så klart haft mycket analsex i alla dess former. Det känns inte skönt för mig om jag inte får kuken stimulerad samtidigt. Att bli penetrerad, knullad, slickad, fingrad, använda leksaker osv är skönt och porrigt, men för mig är kuken alltid central. Jag tror inte du kan göra fel här. Testa vad som är skönt och inte.
 
Toppen