Prostata massage vid onani.

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
;)Hur skönt som helst! Att nå tillräckligt djupt med egna fingrar är lite svårt och obekvämt så bättre med partner. Eller med någon sorts dildo...själv gillar jag bäst dildo utan vibrationer och inte för grov heller. Huvudsaken är att den trycker ordentligt mot prostatan...rörelse mer framåt/bakåt än in och ut om ni förstår vad jag menar... tar inte många sekunder innan första dropparna kommer fram...
 
L

Latexnörd

Gäst
Riktigt skönt för mig kommer det i omgångar och riktigt mycket sats och man inte behöver röra den utan bara sitta och njuta eller ligga
 
G

Grisham5

Gäst
Upplever också det underbart skönt med prostatamassage. Använder oftast en analstav med böjd topp, som ett krökt finger som gör det lättare att komma åt. Får enorma mängder försats och en lång pulserande orgasm med extra mycket sperma. Kombinerat med en avsugning är det svårslaget!
 

SnakeSlisken

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Har fått det några gånger under avsugning och fingerpullad i missionären.
Fy fan vilka orgasmer man i missionären.
Då brukar jag fantisera att jag blir knullad i anus medans jag knullar tjejen :)
 

shaguar

Välbekant medlem
Ålder
37
Kön
Man
har 3 prostata leksaker men använder bara den senaste mest nu just.. spec när man är kåtare än vanligt och vill ha ut allt ^^
 

Totte75

Aktiv medlem
Kön
Man
Trägen vinner - jag har äntligen lyckats att få prostata-orgasm och det var precis så häftigt som andra här i tråden säger. Hade sex och blev pullad samtidigt som jag smårunkade. Släppte kuken efter en stund och gav mig helt hän åt pullandet som jag fick. Efter en stund kom de där sköna ilningarna som när man är på väg att komma och jag sköt ut flera hårda strålar utan att röra kuken. Stönade ordentligt och skakade i kroppen för det var så intensivt att få orgasm så. Men det coolaste var nog att jag fortf. var hård och kåt efter orgasmen, så någon minut senare kunde jag runka kuken till ännu en utlösning och det kom helt ok med sperma då också. Kan rekommendera detta! :D Hoppas på fler gånger! :p
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Prostataorgasm.
Fick det första gången jag blev knullad...
Trodde aldrig att det kunde vara så skönt.
Visst. När jag knullade eller runkade, var det ljuvligt men då den killens kuk träffade rätt tappade jag alla koncept.
Underbart.
Sedan dess har jag och hustrun lekt oss fram till otaliga g-punkts-/ och prostataorgasmer. Lika fantastiska varje gång...
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag har provat några gånger både med fingrar och några olika dildos, vanlig vibrator, g punkts, osv vidare men det känns inte så mycket, trots att jag provat in och ut fram och tillbaks så händer det inget
 

kåtk

Aktiv medlem
Kön
Man
onarerar sällan utan dildo! anal stimulering bidrar till ett mer intensiv orgasm
nu har jag uppgraderat till ett större mer realistisk dildo och orgasmen blev ännu bättre
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Jag har provat några gånger både med fingrar och några olika dildos, vanlig vibrator, g punkts, osv vidare men det känns inte så mycket, trots att jag provat in och ut fram och tillbaks så händer det inget

Jag har också provat ett antal gånger men tycker det är bökigt att hitta en bra position och blir aldrig riktigt skönt.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag gör det ytters sällan, men jag har en underbar böjd leksak som får mig att komma så skarpt.
Flera gånger har jag kommit så starkt att jag har sperma på mitt eget ansikte. Jag vet att analat anser mång inte är "manligt" - fan vad jag bryr mig.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gör det ytters sällan, men jag har en underbar böjd leksak som får mig att komma så skarpt.
Flera gånger har jag kommit så starkt att jag har sperma på mitt eget ansikte. Jag vet att analat anser mång inte är "manligt" - fan vad jag bryr mig.
Finns mycket njutning med analt. Värt att testa för alla som vill
 

kåtk

Aktiv medlem
Kön
Man
med rätt form och storlek/grovlek på kuken är det inte svårt att uppleva en skönt handsfri orgasm! och din kuk behöver inte vara riktigt hård
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Någon som testat Tickler Rebel?
Något för nybörjare, tänker då på storleken?
Blev nyfiken och kollade in en på apotekets sida, 239 spänn kanske är prisvärt.
139 mm lång, men inget om diametern, men skulle enligt en bild som jag zoomat
till naturlig längd kunna vara 25(?), kan det stämma??
 
Toppen