Runka och spruta i trosor

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag fick en praktikplats, där fanns ett lite skjul där man bytte om. En yngre kvinna arbetade också där bara två eller tre dagar i veckan. Hon så väldigt bra ut och var inte rädd att visa mycket hud ute i solen men brösten och skötet var ju täckt. Jag skulle en dag surra lite avsides och arbeta utomhus smet in på kvinnornas omklädningsrum fick tag i ett par trosor.
Den förmiddagen runkade jag två gånger luktande på trosorna sprutade på marken inte i trosorna. Samma sak hände några gånger till att någon kunde komma på mig var också tändande. Vet inte vems trosor jag runkade till det fanns några andra kvinnor också, men man kunde ju anta vilka som hade de olika trosorna. Det var också lite tändande att man inte var helt säkert på vems trosor det var.
 

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
I mitt barndomshem hyrde vi ut ett rum till en tjej,jag var runt 13-14 år,ofta smög jag in i hennes rum när hon var på jobbet o kollade hennes BH ,,,hon hade flera olika färger från blekgula,vita till svarta alla spetsBH och så härliga runk ,sprutade i Bh utan att tänka mig för men det blev aldrig nåt rabalder.....häligt minne att drömma om och känna doften o materialt runt min unga kåta kuk on så blundar jag o runkar gott till detta minne
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte hur länge jag varit intresserad av trosor, men vet när det började.
Jag var väl fjorton eller femtonår min äldre syster hade ett pyjamasparty, tjejerna gjorde sig klara de flesta sov i en stor t-shirts utan trosor. Låg ett antal med trosor i tvättkorgen med hjärtan eller djur på.
Min kalsonger hade hulken eller något liknande kanske ett fotbolls lag.
Min syster vänninor hade varit mitt runk fantasier länge. Jag var väl inte oskuld den första gången var jag bara sexår med ett något år äldre tjej i Italien. Visste inte riktigt vad som hände men fick min första orgasm när jag var med henne tog bara någon minut. Det var inget vidare för henne men gjorde nog inte ont, när jag var klar smekte hon sig själv och sprakade till och kom hon också. Eftersom jag inte hade så stort stånd och hon hade nog onanerat några gånger innan. Tror hon var oskuld men det var hon som pekade på först sin fitta och tog av sig sin klänning och sen på mig, vet inte om hon menade att vill skulle ligga med varandra men så blev det. Vi förstod inte varandras språk men när vi skulle åka därifrån gav hon mig en kyss och gav mig ett par av hennes trosor, såg henne aldrig igen.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag ör hemma hos någon letar jag ofta upp tvättkorgen. Luktar på trosor men runka gör jag inte längre, inte just då kan bli när jag kommit hem en kvällsrunk. Tänker på doften vet inte men tycker att äldre kvinnor luktar mer yngre däremot lite friskare. Kanske bara är en inbillning,
 
Toppen