Sälja/köpa sex, bra eller dåligt?

JennyH

Välbekant medlem
Det finns nog många orsaker till att man säljer, själv var det för att testa mig själv och mina gränser. Och det var inte svårt att få kontakt med män som ville köpa. Hamsterpaj var ju känt för män som ville köpa ung fitta, och man hade typ 30-40 meddelanden per dag.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Det är ju just sådant som är så sorgligt att kvinnor blir nödgade till att sälja sin kropp för att klara livssituationen. Sex ska vara för bådas (eller fleras) nöje och njutning. Man ger och tar åt varandra. Det ska inte vara någon handelsvara.
Sen har jag full respekt för de kvinnor som inte ser någon annan utväg, men jag anser att där ska det kommunala skyddsnätet gå in i stället.
sant det,
 

Lisa77

Aktiv medlem
Det är ju just sådant som är så sorgligt att kvinnor blir nödgade till att sälja sin kropp för att klara livssituationen. Sex ska vara för bådas (eller fleras) nöje och njutning. Man ger och tar åt varandra. Det ska inte vara någon handelsvara.
Sen har jag full respekt för de kvinnor som inte ser någon annan utväg, men jag anser att där ska det kommunala skyddsnätet gå in i stället.
Håller med i mycket. I mitt fall var det dock några dåliga ekonomiska beslut som låg bakom att jag hamnade där och jag har inga problem med att jag inte kunde få hjälp av socialen. Men hyran var ändå tvungen att betalas såklart.

Det var inte synd om mig. Ibland måste man bara dra av sig trosorna och göra det som behövs för att få saker att gå ihop. Det var dessutom med en kollega jag känner väl så det hade kunnat vara värre.
 

Lisa77

Aktiv medlem
Det finns nog många orsaker till att man säljer, själv var det för att testa mig själv och mina gränser. Och det var inte svårt att få kontakt med män som ville köpa. Hamsterpaj var ju känt för män som ville köpa ung fitta, och man hade typ 30-40 meddelanden per dag.
Hamsterpaj är ett ord som väcker minnen, hade samma upplevelse av det. Man behövde inte leta och vänta länge där! Var det någon gång du gick över dina gränser?
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Fick betalt av en äldre man redan innan jag var byxmyndig. Han gav mig 10 papp om jag var med honom en hel lördag.
Inte för att jag behövde pengarna då men mest för att jag gillade tanken av att han uppskattade mig och ville lära mig allt om sex. Berättade för mamma som satte pengarna på ett fondsparande och förbjöd mig att sälja mig igen. Det betalade senare stora delar av mitt körkort. :)
 

Gentleman_gbg

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag varit sexuellt frustrerad och ute på jobbresor till andra länder så har tanken dykt upp ett flertal gånger men aldrig gjort det då jag aldrig skulle vilja känna att jag utnyttjar någon. Hade det varit en garanti att kvinnan sålde för att hon faktiskt vill och inte behöver göra det så hade jag absolut kunna köpa, men det känns inte riktigt verkligt :LOL:
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
I tidiga ungdomsår, typ 25-årsåldern, på resa till Pattaya i Thailand provade jag på Go-go flickorna i baren och Bodymassage på Salong
Spännande och nervöst. Visserligen sprut men ingen jättebra upplevelse.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det har inte med att sälja eller köpa men tänk på alla porrstjärnor. Det har sex och får betalt för det. För mig själv är det en ventil kan titta på nätet behöver inte gå till någon porrklubb eller köpa sex. Sedan är jag nöjd med de sexuella kontakter jag har även om det inte är lika ofta som när man var yngre. Men själv tycker jag att gränsen mellan porr och prostituerade är en gråzon.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har aldrig köpt eller sålt sex.
Jag skulle nog känna mig otillräcklig om jag köpte sex, men däremot fantiserar jag då och då om att sälja mig själv.
Bara tänk att få vara en mogen kvinnas lilla boytoy eller att få sexiga underkläder och dylikt i betalt för att suga främmande kukar.
Tanken får mig alltid upphetsad, men det är nog inget jag kommer prova på.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har personligen bara sett den dåliga sidan av detta inom branschen jag jobbade ett tag. Många modeller tog pengar för att vara "eskorter", men mådde senare dåligt av det. Detta var förstås inte "tvång", men pengarna gör en också till en slav.

Sen är jag helt för att jag får göra vad jag vill med min egen kropp. Men när du fått pengar för det gör det även att du har en press på dig själv. Där du annars skulle säga nej, kanske du denna gång inte vågar eller känner dig tvingad.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har personligen bara sett den dåliga sidan av detta inom branschen jag jobbade ett tag. Många modeller tog pengar för att vara "eskorter", men mådde senare dåligt av det. Detta var förstås inte "tvång", men pengarna gör en också till en slav.

Sen är jag helt för att jag får göra vad jag vill med min egen kropp. Men när du fått pengar för det gör det även att du har en press på dig själv. Där du annars skulle säga nej, kanske du denna gång inte vågar eller känner dig tvingad.
Kloka ord, HarleyQ
 

Johankreativ

Medlem
Kön
Man
Jag tycker och tror nog att det finns något annat i att sälja sex än sin kropp som övriga arbetsmarknaden. Det finns något, en ande, en själ, inre, eller vad du vill kalla det som utgör en viktig skillnad. Teoretiskt och faktiskt ingen skillnad alls men jag tycker det är något väsensskilt i att sälja samma sak som jag också upplever min innersta ärligaste kärlek med. Eller min bicep eller rygg som målare.
 
Toppen