Sälja/köpa sex, bra eller dåligt?

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Eller hur!
Makten, kontrollen och att bestämma vad MAN betalar för!
Självklart är det en porrig känsla!
Att köpa en slav jo jag tackar jag!
Fan vad kåt jag blir av den tanken på makt!
Bara ett tips. Online behöver man ofta tillägga (OBS! Ironi) för att alla ska förstå.
Men jag är på Din linje där.
 

JennyH

Välbekant medlem
Sexköpslagen är väl till för att skydda säljaren av sin kropp
Antar att flertalet som säljer sex inte mår så bra av denna handlen i längden

Kanske kul och lätt i början av "karriären "
Men kan nog lätt spåra ur?
Gäller att sluta när man träffar på idioter och innan det händer nått. Sen gäller det att ha regler som man inte avviker ifrån. Jag la av när det kändes rätt för mig att sluta.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Gäller att sluta när man träffar på idioter och innan det händer nått. Sen gäller det att ha regler som man inte avviker ifrån. Jag la av när det kändes rätt för mig att sluta.
Gäller att inte träffa kunderna på stan sen?
Bli igenkänd
Att inte få etiketten?

Rykten sprider sig?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Oja det har jag haft, träffat en väldigt trevlig man som betalade för hotell och shopping på stan. Ja typ så, se vad man vågade och inte vågade.
Men du har lagt ner nu?
Var han en stadig kund?

Något speciellt du fick förfrågan om som du vågade och gillade?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ja jag har lagt horstövlarna på hyllan :D Ja jag träffade honom några gånger. Många ville ju testa analt och nån ville göra wetsex men annars är det ganska standard.

Så det blev både lite wetsex och analt? Både givande och tagande?
Något du uppskattade innan?

Inga direkta "kinky" grejer som du fick förfrågan om?

Haha... kanske bra att sluta karriären på topp....
 

JennyH

Välbekant medlem
Så det blev både lite wetsex och analt? Både givande och tagande?
Något du uppskattade innan?

Inga direkta "kinky" grejer som du fick förfrågan om?

Haha... kanske bra att sluta karriären på topp....
Japp det blev det och det var bara tagande han ville ge. Ja analt hade jag gjort innan, nä inget kinky som smisk rollspel och sånt. Haha ja det gjorde jag nog :)
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
det där är ju mycket att dividera om , vända och vrida men jag tycker iaf att det ska vara upp till var och en, jag har väninnor som är säljare och det är ju helt av egen vilja, men sån traffick är ju inte acceptabelt på nåt vis, sen har jag en bror som sitter i rullstol som det inte lätt att få ligg för han,, och då är det mer ett måste att ha en som säljer sig som fixar det hela, jag har hjälpt han några ggr då jag känner några som kan stå till tjänst, så jag är absolut för att det ska vara lagligt och vet att det finns många med behov,,
 
Toppen