Slicka analt, fler som gillar det?

Bimike

Medlem
Kön
Man
Jag älskar att slicka anus, första gången det hände var ett misstag. Det var på 80talet och min dåvarande tjej hade somnat på magen. Jag ville så gärna slicka henna så jag särade hennes ben och började slicka. Jag nådde inte rigktigt in i fittan och absolut inte till klitoris men var ganska nöjd med att "bara " nå anus. Hon smakade rosenvatten kommer jag ihåg att jag tänkte. Jag fortsatte att slicka henne i rumpan när hom somnat i frera veckor. Detta var på 80 talet och det var inte så vanligt med analsex och rimming hade ingen hört talas om så jag vågade inte fråga henne om jag fick. Men en dag var jag så sugen. Vi stod i duschen och jag gick ner på knä och närmade mig försiktigt hennes stjärt. Hon protesterade men jag bad henne. Och hon särade skinkorna för min ivriga tunga. Sedan ville hon alltid att jag skulle slicka henne där, och jag var inte nödbedd.
Jag har haft många sköna kvinnor sedan dess ( och män också) men det är bara några som jag har velatslicka där bak. Varje gång är det härligt, det ger mig en sådan känsla av närhet på något vis. Det finns en fantastisk sida om detta analingus.de.vu Kolla in den.
 

St-James

Ny medlem
Kön
Man
Älskar att slicka tjejers rövhål, och de flesta verkar gilla det skarpt. Självklart får man inte glömma att stimulera fittan också. Min nuvarnade tjej slickar mig ibland också och det är otroligt skönt och upphetsande.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Att slicka tjejens anus och penetrera med tungan är mer regel än undantag.
Själv hade jag en manlig KK för några år sedan. Han älskade att slicka mig ordentligt innan han penetrerade mig, och några gånger kom jag av hans tunga där bak och näsan mot ”mellangården”. Så jävla skönt!!!
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Smaken och lukten av anus får kuken att stå av blotta tanken,älskar att slicka min frus stjärt.Drömmer själv om att bli slickad men frun vill inte.
 
Toppen