Stöna högt när du onanerar?

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns jag stönade. Vid runk när de sprutade. Nör jag var tonåring. , brorsan stönade högt när de gick flr honom Nör han hade sex på sitt rum, hördes väll för våra sängar stod vägg vid vägg. Men inget jag någonsin. Kommentera.

Runner

Medlem
I camsex måste man ju stöna, det peppar och gör det hela kite hetare. I vanlig sex är det lite mer lågmält fram till orgasm, då blir det både stön och skrik...

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Stönar inte kan flämta till och hålla andan medan jag sprutar andades sedan ut och andning blir normal efter någon minut.

Surahammar

Välbekant medlem
Ålder
69
Kön
Man
Ofta när jag runkar i duschen och runkar till t.ex. Ebba Busch eller Greta kan jag stöna på bra när satsen närmar sig, när sprutet kommer bryter jag ner ståndet mot golvbrunnen och runkar ur sperman ur gubbkuken samtidigt som jag stönar hennes namn.

WestCoastMan

Välbekant medlem
Ålder
55
Jag stönar alltid när jag runkar och gärna lite högre när jag kommer.
Runkade skönt till en porrfilm igår efter några dagars uppehåll där jag inte haft möjlighet att runka, kom så skönt och sprutade över mig själv och stönade högt.

RunkGubbe

Välbekant medlem
Jag stönar alltid när jag runkar och gärna lite högre när jag kommer.
Runkade skönt till en porrfilm igår efter några dagars uppehåll där jag inte haft möjlighet att runka, kom så skönt och sprutade över mig själv och stönade högt.
Låter riktigt härligt och visst ska det låta en del i njutningens ögonblick

Toppen