G
Grottan
Gäst
Svullen och dyngkåt och loggade in för att mötas av mess som gjorde mig torr minst sagt.
Sorry men så är det
Sorry men så är det
Svullen och dyngkåt och loggade in för att mötas av mess som gjorde mig torr minst sagt.
Sorry men så är det
Nä jag vet ju det egentligen och jag svarar inte alla !Börja bra
Trist att det slutade så....
Men du behöver inte svara på alla mess....
De flesta är trevliga så njut och och må gottSynd att det finns otrevliga här … då vi är här för att njuta, och det gör jag nu
Det är ju inte lönt med 2-3 cigg om dagen. Mycket bättre du lägger av rökandet helt. Det mår både du och plånboken bäst av.Just nu slak men tillfredsställd efter en kraftig utlösning och sprut i badrummet.
Första gången idag. Skall nu gå ut och tända en cigarett röker inte mycket men kanska 2-3 om dagen ungar som med onanin är olika. Röker aldrig inomhus.
Det är väl motiveringen som saknas. Jag hade en kollega som rökte en hel del och fortsatte med motiveringen att hon inte ville sluta. Men när hon skulle bli mormor och dottern sa att du får inte träffa ditt barnbarn om du fortsätter att röka, så slutade hon tvärt. Utan några problem.Vet att jag inte borde röka men lite som med onani svårt att sluta, har väl inte riktig viljan heller. Fast skall man förhoppningsvis få sex med en kvinnan har väl både hon och jag inte rökt på ett tag. Vill inte kyssa en kvinna som smakar rök och inte själv smaka rök heller.