Vad tycker du om din egen kuk?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det är sant men har aldrig hänt förut och är tveksam om det kommer hända igen, men man kan ju alltid hoppas.
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle vilja ha en rakare och faktiskt även lite längre nån/några cm till bara för att.. övrigt är jag nöjd..
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Som stor porrkonsument tror man ju alltid att alla andra män har en kuk modell termos. Själv har jag en kuk i den lägre delen av vad dom är normalt vilket var jobbigt när jag var yngre (13 cm lång och 15 cm i omkrets).

Nu är jag så pass gammal (pensionär) att jag förlikat mig med mitt organ och är faktiskt riktigt nöjd med min kuk. En fördel av att inte ha en jätte-apparat är att jag blivit hyfsat bra på att tillfredsställa en kvinna med mina fingrar och min tunga.

Min erfarenhet är att det fokuseras för mycket på storleken vilket förstörde en hel del när jag var ung. Erotik och samliv är så mycket mer än storleken på kukar och bröst (även om jag nu har en stor förkärlek för stora bröst). Om man trivs tillsammans och har förtroende för varandra kan man ha ett fantastiskt sexliv även om man inte har den största kuken eller de största brösten.
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Drar mitt strå till stacken och säger att jag är mycket nöjd med min kuk som är 20 cm lång, 16 cm omkrets, lite mindre omkrets vid roten, fast och slät pung. Aldrig haft hängpung mer än när jag har haft feber. Liten böj åt vänster och lite neråt. Så att ge knull bakifrån, antingen doggy eller ovanpå när kvinnan ligger på mage, är en favorit. Då går det vinkla extra mycket neråt och trycka på g-punkten. Gillar edging och kan lägga satser med 10 sprut.
 

malmörunk

Medlem
Ålder
44
Kön
Man
gillar min hyfsat. den hade gärna fått vara ett par cm längre, men när det gäller färg, form, och proportion är jag helnöjd.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Som stor porrkonsument tror man ju alltid att alla andra män har en kuk modell termos. Själv har jag en kuk i den lägre delen av vad dom är normalt vilket var jobbigt när jag var yngre (13 cm lång och 15 cm i omkrets).

Nu är jag så pass gammal (pensionär) att jag förlikat mig med mitt organ och är faktiskt riktigt nöjd med min kuk. En fördel av att inte ha en jätte-apparat är att jag blivit hyfsat bra på att tillfredsställa en kvinna med mina fingrar och min tunga.

Min erfarenhet är att det fokuseras för mycket på storleken vilket förstörde en hel del när jag var ung. Erotik och samliv är så mycket mer än storleken på kukar och bröst (även om jag nu har en stor förkärlek för stora bröst). Om man trivs tillsammans och har förtroende för varandra kan man ha ett fantastiskt sexliv även om man inte har den största kuken eller de största brösten.

Det intressanta är också att andras ofta också ser större ut än de egentligen kanske är. Mest för perspektivet uppifrån ser mindre ut än låt säga under ifrån.

Själv blev jag nöjd med min när jag upptäckte att tjejerna jag haft sex med har varit nöjda. Ibland hade jag kanske önskat att jag varit lite lättare att få till att spruta. Kan hålla på rätt länge och speciellt i en fitta om jag inte haft rejält förspel innan. Sen har jag lärt mig att komma utan sprut på senare år, men ibland känns inte sexer helt komplett utan ett sprut. :)
 

Bortkomlingen

Medlem
Kön
Man
Nu ska jag vara fullständigt uppriktig: jag är inte tillfreds med någon del av min kropp.

Kuken, ja den är för liten... spelar ingen roll att min fru säger att den är fantastisk och fin osv. Allt annat är också för dåligt, håret för tunt, skägget för yvigt, magen för tjock, och sådär kan man hålla på hur länge som helst... I perioder har detta lett till en massa tränande men det blir alltid samma resultat, axlarna blir inte tillräckligt breda och kroppslängden kan man ju inte alls göra något åt.

Jag förstår verkligen tjejer som får ätstörningar. Har ibland varit likadan själv, helt besatt av kosten (men vräker ändå i mig onyttigheter). Samtidigt som jag absolut inte bryr mig om andras utseende utan anser att det enbart är de inre kvalitéerna som räknas så är jag övertygad om att jag endast bedöms efter mitt yttre. Jag vet ju att det kanske inte riktigt stämmer men ändå...

Så här har det varit ända sedan jag var tonåring. Tror det började med idrotten, trots att man tränade som en galning så mötte man alltid motståndare som var större, starkare, bättre på alla sätt... Och man kunde aldrig vara riktigt nöjd. Inte ens om man vann.

Min kuk har gett mig många underbara, för att inte säga helt fantastiska upplevelser genom åren. Ingen, vare sig kvinna eller man, har heller klagat. Tvärtom har flera sagt "skönt med någon som inte är onödigt stor" och ännu fler har påpekat att det då blir lättare att ta den långt ner i halsen, enklare med analt, etc, etc osv men i bakgrunden till ett sådant resonemang är ju att "stor", vad nu det är, trots allt är idealet.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nu ska jag vara fullständigt uppriktig: jag är inte tillfreds med någon del av min kropp.

Kuken, ja den är för liten... spelar ingen roll att min fru säger att den är fantastisk och fin osv. Allt annat är också för dåligt, håret för tunt, skägget för yvigt, magen för tjock, och sådär kan man hålla på hur länge som helst... I perioder har detta lett till en massa tränande men det blir alltid samma resultat, axlarna blir inte tillräckligt breda och kroppslängden kan man ju inte alls göra något åt.

Jag förstår verkligen tjejer som får ätstörningar. Har ibland varit likadan själv, helt besatt av kosten (men vräker ändå i mig onyttigheter). Samtidigt som jag absolut inte bryr mig om andras utseende utan anser att det enbart är de inre kvalitéerna som räknas så är jag övertygad om att jag endast bedöms efter mitt yttre. Jag vet ju att det kanske inte riktigt stämmer men ändå...

Så här har det varit ända sedan jag var tonåring. Tror det började med idrotten, trots att man tränade som en galning så mötte man alltid motståndare som var större, starkare, bättre på alla sätt... Och man kunde aldrig vara riktigt nöjd. Inte ens om man vann.

Min kuk har gett mig många underbara, för att inte säga helt fantastiska upplevelser genom åren. Ingen, vare sig kvinna eller man, har heller klagat. Tvärtom har flera sagt "skönt med någon som inte är onödigt stor" och ännu fler har påpekat att det då blir lättare att ta den långt ner i halsen, enklare med analt, etc, etc osv men i bakgrunden till ett sådant resonemang är ju att "stor", vad nu det är, trots allt är idealet.
Nu kommer det här låta konstigt för jag säger gång på gång att jag gillar storlek större. Men jag skulle inte säga att det alls är idealet för tjejer, utan det är nog mer idealet för vad killar TROR tjejer vill ha. En stor är fascinerande att titta på, det tycker nog de flesta tjejer. Men när det kommer till sängen så är nog alla nöjda om de får en hård kuk. Sen har alla fantasier och sådant man går igång på, men det innebär ju inte att de blir en norm eller ideal. Tror det är samma för oss tjejer när det gäller bröst, stora bröst kan ses som ett ideal för vi tror det är vad ALLA killar vill ha. Men när det kommer till kritan så gillar killar bröst punkt! Stora som små. :)
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Trevligt att läsa alla synpunkter. Själv är jag jättenöjd, ca 19 cm vid kraftig erektion, hyggligt stort ollon o ganska kort förhud. En kvinna jag träffade för flera år sedan tittade storögt när vi låg nakan efter en skön stund på kuken o kände på den, Den är lika tjock som min handled... sen log hon. Har aldrig haft problem med att få in den, inte ens i stjärten på kvinnorna.
 
Toppen