Vad tycker du om din egen kuk?

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Är nöjd med mina 19x16, stort ollon, mycke förhud, en del försats. Skulle dock vilja spruta lite mer sperma när jag kommer.
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Trevligt att läsa alla synpunkter. Själv är jag jättenöjd, ca 19 cm vid kraftig erektion, hyggligt stort ollon o ganska kort förhud. En kvinna jag träffade för flera år sedan tittade storögt när vi låg nakan efter en skön stund på kuken o kände på den, Den är lika tjock som min handled... sen log hon. Har aldrig haft problem med att få in den, inte ens i stjärten på kvinnorna.
Wow... :p
 

Rille_Sthlm

Medlem
Kön
Man
Jag är verkligen nöjd med min kuk Jag tycker den ser bra ut, är kanske inte den största men ingen som har klagat över det. Får ofta komplimanger om den vid sex vilket boostar självförtroendet något enormt
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej!

Vill bara höra vad ni andra grabbar har för förhållande till er egen kuk? Är ni nöjda?

Jag kan ju börja själv. Jag är väl helt okej nöjd med vad jag har. Den är estetiskt tilltalande tycker jag, rak och lagom ådrig. Visst hade man kanske önskat någon extra centimeter både på längden och bredden, men äh, den har skänkt glädje både till mig och andra, damer som herrar. Dumt att klaga.

Hade rätt mycket komplex i tonåren. Sen insåg jag att de flesta andra inte heller har några porrfilmsdasar. Varför gå runt och noja? Och storleken är inte allt, även om det kan vara grymt upphetsande med en fet balle.

Hur känner ni andra?
Hej. Känner mig mycket nöjd. Min är ganska grov och växer till sig bra när jag blir hård. Gillar formen på ollonet som också är bra storlek på. Längden ok. 17 cm. 15,5 i omkrets
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Skrev just pm med en här på forumet om just detta.
Jag är helt nöjd med min , speciellt grovleken på dryga 15cm. 16-17 lång , kanske inte skulle tacka nej till några cm till.
Gillar hur min kuk är något böjd med. Rätt ådrig när man är väldigt kåt. Lagom stort ollon. Sen det bästa av allt, att den kan spruta rätt bra :)
Låter perfekt
 

Nyfiken7

Aktiv medlem
Kön
Man
Absolut nöjd. Lite över medel med ca 17cm. Såklart hade jag gärna haft större, gärna 20 och över och grövre, men det är nog bara jag själv. Ingen tjej har klagat under åren i alla fall :)

Sprutar mycket lätt. Tyckte det var skitjobbigt när jag var yngre, men kom hyffsat snabbt på hur jag skulle kunna komma igång fort igen för en andra omgång. Också kört tricket att runka av mig själv stax före sex. Med åren har jag blivit mycket mindre känslig, men kommer nog fortfarande ganska så enkelt när jag är riktigt kåt.

Har också rikligt med försats vilket jag nu älskar, men som också var lite skämmigt i yngre dagar.

Om jag skulle önska något nu så skulle det kanske vara att spruta mer. Jag sprutar nog ungefär normalt, men tycker det är riktigt häftigt med rejäla spermasprut.

Håller med Shaft, träffas gärna och leker med kukarna i Sthlm eller närheten då jag reser en del runt Mellansverige.
Du är fin kuk
 

Teenlikemilfs

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Nu kommer det här låta konstigt för jag säger gång på gång att jag gillar storlek större. Men jag skulle inte säga att det alls är idealet för tjejer, utan det är nog mer idealet för vad killar TROR tjejer vill ha. En stor är fascinerande att titta på, det tycker nog de flesta tjejer. Men när det kommer till sängen så är nog alla nöjda om de får en hård kuk. Sen har alla fantasier och sådant man går igång på, men det innebär ju inte att de blir en norm eller ideal. Tror det är samma för oss tjejer när det gäller bröst, stora bröst kan ses som ett ideal för vi tror det är vad ALLA killar vill ha. Men när det kommer till kritan så gillar killar bröst punkt! Stora som små. :)
Jag håller helt med dig faktiskt jag älskar enorma kukar jag med men bland den största jag nånsin sett ( pinsamt ) är min pappas ....
 
Toppen