Vem fantiserar du om när du runkar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

evil knievel

Medlem
Kön
Man
Fantiserar om min partner, oftast i nya uppkåtande situationer. Sen blir det ibland också att jag föreslår att vi förverkligar det hela tillsammans! :)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Fantiserar ofta om killsex

Det är bara att pröva. (Du lär bli förvånad av hur varmt och silkeslent ett ollon känns mot tungan:p ) Det finns dessutom plenty men hetero killar där ute som fantiserar om samma sak, så ni kan vara på samma nivå. ;)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Runkar jag i duschen brukar jag nog slänga en tanke åt nåt ex eller liknande.

Sitter jag vid datorn behöver jag inte fantisera utan överlåter upphetsningen åt vad som kommer upp på skärmen vilket ofta är nån av alla sajter med throatfucking eftersom det tänder mg väldigt hårt

Kan skriva långt om mitt intresse av throatfucking
 

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
Har just runkat och... fantiserade om en fd. kollega som jag alltid varit tänd på. Började med att fantisera om att hon stod på alla fyra i sängen och jag knullade henne bakifrån. Hennes man satt på en stol och tittade på och smekte sig själv.

Jag smekte hennes bröst medan jag tog henne bakifrån. Sedan lade hon sig ned på rygg och vi knullade i missionären.

Framför mig såg jag hennes bröst och hennes ansiktsuttryck. Plötsligt sa hon åt sin man att hon ville suga honom medan jag knullade henne. Han kom över och hon omfamnade hans kuk med sina läppar.

Jag ökade takten och knullade henne hårdare och lite bestämt. Hon placerade ena handen på min skinka, i den andra höll hon mannens kuk.

- Jag kommer stönade jag.

Och då såg jag hur hon långsamt tog ur mannens kuk ur sin mun och började kyssa mig. Han runkade, vi knullade och kysstes och när det gick för mig i henne sprutade han henne i ansiktet... och jag själv fick snabbt dra undan min mun från hennes läppar så att jag inte skulle träffas av satsen...

Och sanningen är att jag umgås med dessa människor i verkligheten, tänk om de visste vilka fantasier jag har om dem! ;)
 

Rahvin

Ny medlem
Kön
Man
Det är olika. Ofta fantiserar jag inte utan det blir mest porr. Men tvingas jag använda fantasin är det mest situationer jag går igång på. Det kan röra sig om att få knulla en snygg och ung lärarvikarie på katedern eller att man träffar någon snygg brud på en offentlig plats som tillexemple en matäffar och börjar knulla på plats. osv.

Ska vi gå in på personer så svarar jag samma som i kändistråden: Dita Von Teese. Jag tycker hon är sjukt het. Inte bara till utseendet utan hela stilen. De kan räcka med en bild av henne för jag ska bli hård.



http://www.youtube.com/watch?v=xu55N302lJk

http://www.youtube.com/watch?v=qWNiBaZm ... re=related
 

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har runkat två ggr idag. Första gången sprutade jag i sambons bästa väninna (tänkte att hon red mig och jag smekte hennes stora bröst) andra gången runkade jag till Carola (tycker om att tänka att jag tar henne på alla fyra)! ;)
 

bamseman

Medlem
Kön
Man
Som jag skrivit tidigare i detta forumet så tänker jag oftast alltid på en som jag camat och chattat med i mer än 1år snart.

Han är medlem här också:oops::p
Mer än så får ni icke veta!:D
 

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
Har just bytt jobb och satt med en kvinnlig kollega. Kunde bara tänka på hur hon sög mig. Var tvungen att gå hem och runka och fantisera om hur vi älskade...:oops: Blir nog en bra arbetsplats det här! :)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns nån här på ona som ofta åker med i mina fantasier samt en chattväns sambo,hon är OFTA med i mina runkstunder:p
 
K

knakille

Gäst
Finns nån här på ona som ofta åker med i mina fantasier samt en chattväns sambo,hon är OFTA med i mina runkstunder:p

Kan vara olika, Ofta sambon naken, men håller med ovan, här på Ona är det bl.a. Sambo-tjej men en chatväns sambo finns ofta med på näthinnan med :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen