Vem fantiserar du om när du runkar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Finns nån här på ona som ofta åker med i mina fantasier samt en chattväns sambo,hon är OFTA med i mina runkstunder:p

Kan vara olika, Ofta sambon naken, men håller med ovan, här på Ona är det bl.a. Sambo-tjej men en chatväns sambo finns ofta med på näthinnan med :p

Tack så mycket knakillen:)
du finns i mina tankar med ibland:p
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Skrev just på "Kändis-tråden" om Sigrid Báránys, vinnaren av Mästerkocken 2012... :p:p

Blir otroligt kåt av att fantisera om kvinnor med stor kropp... generösa former men inte överviktiga!!

Någon cam + telefonstund kan man väl få lov att tänka tillbaka på...... Någon som också går igång på att kåtsnacka och som är välartikulerad.....

En del av del videoclips som jag lagt ut på olika trådar här på ona. Yngre tjejer, killar, gay-light, lesbiskt-light, bi, straight, alla-mot-alla.....

Kort sagt, det finns mycket att välja på!!

/ I
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag fantiserar mest att jag sätter på de brudar/shemales som jag tittar på när jag kollar p-rullar o runkar
 

CarlT

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Jag fantiserar om:

- En snygg kvinnlig föreläsare vid mitt universitet som alltid har djup urringning på sig. Hänt vid ett flertal gånger att jag sitter med bånge under hennes föreläsningar. Brukar fantisera om att jag knullar henne på golvet framför resten av klasen.

- Kvinnor och män jag ser ute på stan. Brukar lägga deras ansikten på minnet och fantiserar om att jag har gruppsex med dem.

- Mina ex. Brukar fantisera ihop att jag genomför diverse små perversa sexakter med dem som jag vet att de aldrig ställt på i verkliga livet.

- En kille jag gick i högstadiet tillsammans med som små mobbade mig lite. Brukar fantisera om att jag är tillbaka i grundskolan och att vi sitter bredvid varandra under en lektion. Han har mjukisbyxor på sig och jag kan tydligt se att han har stånd och jag börjar smeka hans bula. Dela slutar att vi smyger iväg till en toalett har jävligt hårt sex. Har ingen aning om varför han dyker upp i min sex tankar när jag låter dem flöda fritt under en runk. Något jävligt konstigt över det, han ser liksom inte ens speciellt bra ut och jag hatade honom under min skolgång.

- Min första runkpolare

- Min mellanstadielärare. Knullar henne på katedern.

- En manlig kollega som jag tycker är riktigt het. Vill ha sex med han på jobbet!
 
Last edited:

Wankmaster

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Runkar mycket till ex, eller egentligen vänsterprassel, jag haft. Har haft mina bästa knull med sådana, allra helst de som varit gifta. Mycket upphetsning och njutning. Tyvärr har flera av dem sedan till slut velat ha ett riktigt förhållande och då har jag inte varit intresserad.

Min fru var gift när jag träffade henne, hon är undantaget från ovan. Tänk vilka knull vi hade, allra helst i början. Jag tog henne bakifrån i tvättstugan en gång när hennes man såg på tv på andra våningen - gud vilket knull! Har varit bra sex sedan också men aldrig som när allt var i smyg.
 

Kåtqk

Välbekant medlem
Kön
Man
Just nu fantiserar jag om tandsköterskan jag var hos tidigare. En snygg kvinna i min ålder, ser ut att ha små fina bröst i och en kropp jag gärna hade utforskat. Ett knull i tandläkarstolen hade säkert varit fantastiskt. Men får runka istället
 
K

knakille

Gäst
Oftast om tankar till sambon med någon annan, även till minnen och bilder då det hänt IRL.
Sexigt tabu och upphetsande minnen och fantasier...:p:oops:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen