Vem fantiserar du om när du runkar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Lotta är så läcker, jag skulle göra vad som helst för att få knulla henne. men man får nog nöja sig att runka till henne hon har fått min sats många ggr

Mht att hon är lesbisk och just blivit mamma, tillsammans med sin skapligt mycket äldre flickvän/fru - så ja, vi får nog fortsätta att fantisera om denna grabbiga fotbollstjejs butchiga kropp och runka.

Undrar varför så många tjejer inom damfotbollen är lesbiska??
Wannabe killar, eller??
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Mht att hon är lesbisk och just blivit mamma, tillsammans med sin skapligt mycket äldre flickvän/fru - så ja, vi får nog fortsätta att fantisera om denna grabbiga fotbollstjejs butchiga kropp och runka.

Undrar varför så många tjejer inom damfotbollen är lesbiska??
Wannabe killar, eller??
hmm vad ser hon hos henne tro, Lotta kan ju få vem hon vill :) som du säjer man får väl fortsätta att runka å fantisera om henne
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
hmm vad ser hon hos henne tro, Lotta kan ju få vem hon vill :) som du säjer man får väl fortsätta att runka å fantisera om henne

Ja, det är ju svårt att veta. Substitut för den mamma hon aldrig hade.... bara spekulation från min sida!
Är hon lite butchig, kanske jämnåriga killar såååååå omogna och avtändande???
Men, omklädningsrumsbilder på henne vore häftigt. Först när hon klär av sej landslagsdräkten, svettig, håret i tovor, gräsfläckar, undrar vilken typ av underkläder dom spelar i....
Sedan schamponering i duschen, handdukstorkning och avslutande hudlotion på pattarna, den hårda muskulösa kroppen och på ytterfittan.
Undrar om alla fotbollstjejerna är rakade....
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Ja, det är ju svårt att veta. Substitut för den mamma hon aldrig hade.... bara spekulation från min sida!
Är hon lite butchig, kanske jämnåriga killar såååååå omogna och avtändande???
Men, omklädningsrumsbilder på henne vore häftigt. Först när hon klär av sej landslagsdräkten, svettig, håret i tovor, gräsfläckar, undrar vilken typ av underkläder dom spelar i....
Sedan schamponering i duschen, handdukstorkning och avslutande hudlotion på pattarna, den hårda muskulösa kroppen och på ytterfittan.
Undrar om alla fotbollstjejerna är rakade....

ja vem vet! men läcker är hon Lotta
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Ja, det är ju svårt att veta. Substitut för den mamma hon aldrig hade.... bara spekulation från min sida!
Är hon lite butchig, kanske jämnåriga killar såååååå omogna och avtändande???
Men, omklädningsrumsbilder på henne vore häftigt. Först när hon klär av sej landslagsdräkten, svettig, håret i tovor, gräsfläckar, undrar vilken typ av underkläder dom spelar i....
Sedan schamponering i duschen, handdukstorkning och avslutande hudlotion på pattarna, den hårda muskulösa kroppen och på ytterfittan.
Undrar om alla fotbollstjejerna är rakade....

ja vem vet! men läcker är hon Lotta
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen