Vem fantiserar du om när du runkar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Fantastiskt när tråden startar med följande mening...
-Vem fantiserar du om när du runkar - och då menar jag inte kändisar - har du nån hang-up?

Ändå handlar i stort sett alla inlägg från sidan 4 och fram tills hit om vilka kändisar man fantiserar om. (n)

Jag själv brukar oftast fantisera om min sambo tagen av någon annan eller en kompis sambo som är väldigt sexig...:p
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Fantastiskt när tråden startar med följande mening...
-Vem fantiserar du om när du runkar - och då menar jag inte kändisar - har du nån hang-up?

Ändå handlar i stort sett alla inlägg från sidan 4 och fram tills hit om vilka kändisar man fantiserar om. (n)

Jag själv brukar oftast fantisera om min sambo tagen av någon annan eller en kompis sambo som är väldigt sexig...:p
Härligt att fantisera om och runka till partner kvinnor på bussen kvinnor på jobbet kvinnopär på gymmet ...kvinnor på stranden..olika åldrar olika utseende ..klädsel dofter röster rörelser leenden. Om vi inte har sex med dem han vi fantisera. Hoppas att damerna också får många intryck till snuskiga fantasier.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Fantastiskt när tråden startar med följande mening...
-Vem fantiserar du om när du runkar - och då menar jag inte kändisar - har du nån hang-up?

Ändå handlar i stort sett alla inlägg från sidan 4 och fram tills hit om vilka kändisar man fantiserar om. (n)

Jag själv brukar oftast fantisera om min sambo tagen av någon annan eller en kompis sambo som är väldigt sexig...:p

Kan bero lite på att bara rubriken säger "Vem fantiserar du om när du runkar" ;)
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har hänt att jag fantiserar om bara kuk, men inte dess ägare. (Tror jag skulle gilla gloryhole??) Många kukar här på forumet har kommit upp i hjärnan när man är sugkåt och “skjutglad”. :)
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen