Vem fantiserar du om när du runkar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Peter1

Välbekant medlem
Kön
Man
En kvinna på jobbet. Blir grymt kåt då hon är med på alla digitala hemma-möten som är nu för tiden. Blont halvlångt hår, fylliga läppar, fasta medelstora bröst. Brukar gå omkring på jobbet i tighta byxor som framhäver formerna. Fan så skönt det skulle vara att fylla hennes fitta med kuken. Bra nu med digitala träffar att direkt efter mötet kunna gå ifrån och spruta :)
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Fantiserade om min första flickvän A och min kompis J och hans flickvän R. Kompisen J låg naken i sängen och blev sugen av A och R. Jag knullade min flickvän A bakifrån medan hon och R sög J. Sedan pekade J på R och jag förstod att han ville att jag skulle tränga in i R bakifrån. Så jag visualiserade hur jag knullade R bakifrån medan hon och min A sög J tillsammans. Då sprutade jag.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
I kväll kommer jag fantisera om en kvinna jag mött genom jobbet ett par gånger. Första gången var för 2 år sedan. Mötte henne idag på stan, jag blev glad att se henne och hon mig, hon har en otrolig utstrålning, vi tittade varandra djupt i ögonen, ingen vek undan blicken, blev så sugen på att dra med henne in på ett hotell och ha hämningslös sex. Hon är 56 och singel. Som tur är så finns hon på facebook, så ja får nåt att spruta över.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Var ute och cyklade mtb igår kväll. Mötte samma mamma som jag skrivit om tidigare, blev återigen kåt på henne, och fantiserade ihop detta;
Hon frågar om jag gör nåt speciellt nör jag är ute i skogen, nej, inte direkt, vad tänker du på?? 7-1 svarar hon, ojdå tänker tänker jag, då säger hon, inte ihop utan var för sig, gärna säger jag. Vi lättar på kläderna och sätter oss på knä mot varandra, tittar djupt i ögonen och efter ett par minuter så kommer vi båda, sen skiljs vi åt som inget har hänt.
När verkligheten gjorde sig påmind, så tog ja en snabbrunk efter vi skiljts åt. Mycket skön fantasi.
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Idag fantiserade jag om hur jag och kompisen J (kille) älskade med Å (tjej) och C (tjej) i en dubbelsäng. J knullade C i "doggy" medan hon slickade Å. Jag var alla till lags, lät Å suga mig, smekte C:s bröst och klitoris och tog henne sen bakifrån efter att J sprutat henne full med sperma.

I lördags åt vi alla middag tillsammans.... ;)
 

sanosej

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag har en rätt udda fantasi ibland om en klasskompis från högstadiet. Han kom inflytandes från en annan stad, var lång och smal och hade den sjukt största kuk jag någonsin sett. Alla pratade om den och alla på skolan ville se den. Jag typ längtade till gymnastiken varje vecka så man fick se honom i dusch och omklädningsrum. Själv var han rätt besvärad av all uppmärksamhet men den var så stor att den var svår att dölja.

De kom in nyfikna snubbar med alla möjliga udda ärenden till vårt omklädningsrum efter gympan bara för att spana in hans mega-kuk och grabbarna i parallellklassen som hade gympa timmen efter oss tävlade om att komma tidigt så de kunde sätta sig nära hans kläder i vårt omklädningsrum och vänta på showen när min klasskompis kom ut ur duschen och var tvungen att torka sig och klä på sig med publik. En gång var det en som hade med sig en linjal för att mäta upp honom. Jag vet att det var taskigt men samtidigt sjukt upphetsande.

Killens smala lycka var nog att det inte fanns mobiltelefoner på den tiden annars hade han blivit allmänt villebråd.
 

Goa gubben

Medlem
Kön
Man
Jag fantiserar sällan om någon speciell person utan mer om saker/ egenskaper eller vad jag vill göra tillsammans med en man eller kvinna. Typ härligt håriga fittor, stora clitoris, vackra bröst med hårda vårtor, stora hårda kukar. Doft av fitta och kuk.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen