Vem fantiserar du om när du runkar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
Ofta om nåt ex, eller kk eller tjejpolare. Ofta om rakade kukar, brukar kolla gayporr där killar suger varann. Fantiserar även ofta om att få suga en liten rakad kuk, gärna på en transa.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag fantiserar ofta om kukarna här.
21cmKUK, T-REX, Submerged, kåtqk... så härliga dasar ni har!
Tack för att du ägnar mig en tanke när du runkar, jag lovar att återgälda det å det snaraste, skulle gärna bjuda dig på en avrunkning och kanske lite snuttande på ditt kukhuvud.
 
Last edited:

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Har en ny fantasi, utspelar sig efter corona, så bastun är öppen på fotbollsklubben igen. Jag åker dit själv för att ta en bastu och koppla av själv för en gångs skull. Det har varit lite av den saken under pandemin. När ja är framme ser jag att det lyser i damernas omklädningsrum, ja ja, nån har väl glömt att släcka. Klär av mig och går in i duschen, mmm skönt. Sedan går jag mot bastun. Den är redan påslagen, går på tidur. Öppnar dörren, och där sitter mina två favoritmammor och hånglar samt smeker varandras bröst för fullt. Vad håll ni på med säger jag??? Ojdå säger dom, och ser väldigt skamsna ut. Det blir rapport på det här säger jag, nej inte det säger den ena. Kan vi göra nåt för att slippa det säger den andra. Kanske det säger jag och går in, tar av mig handduken framför dom, kuken reser sig direkt och den ena börja suga direkt, medans den andra ger mig en kyss, efter en stund byter dom plats. Underbart, sedan fortsätter det med het sex, i alla varianter där även alla hål blir utnyttjade, det visar sig att dom har med sig flera leksaker, bland annat en strapon som dom turas om att sätta på mig med. Avslutar det hela med att dom står på knä och suger mig samtidigt som jag sprutar ner dom i ansiktet. En het kyss från båda 2 avslutar bastubesöket.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Fantasierna har varierat med tiden. En gammal favorit är temat sjuksköterska eller kvinnlig läkare. Jag är på undersökning och får klä av mig. Kalsongerna dras ned och jag blir undersökt. Jag får stånd och utlösning pga handhavandet och "skäms" över det.

En annan är att jag solar naken ute på sommaren.
Jag ligger med stånd och får sällskap av en dam på någon naturskön plats

Jag blir bunden och påsatt med strapon
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Greta Thunberg blir frimärke här i Sverige 2021.

Det slår mej, att alla ni som blir kåta på den lilla gymnasiebruden... nu kan ni både slicka och sedan sätta på henne, om ni skulle tröttna på att bara runka till hennes porträttbilder..... ☺
 
Last edited:

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . tänk på att Gretas farfar är ingen mindre än Shere Kahn (tigern ur djungelboken) . . . :cautious:
 
H

Hardasarock

Gäst
Mina kvinnliga kollegor på jobbet har fått ta emot många liter genom åren. I fantasin...

Annars blir det en hel del porr. Brukar foka på en brud i några dagar och kolla på de flesta filmer med henne innan jag går vidare till nästa.
 
S

sauna man

Gäst
Jag brukar tänka på att min fru blir knullad av olika män, att hon blir nersprutad samtidigt som jag knullar henne, att hon tar det i munnen och jag kysser henne efteråt. Ibland ser jag på porr och tänker att det är hon som ligger där istället för kvinnan i filmen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen