Vem fantiserar du om när du runkar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har på sistone hänt att jag fantiserar om en trekant med två gamla polare. Att se en av dem i duschen på simhallen för första gången blev en trigger. Han har ett sånt schysst mönster med hår på bringan, där fibrerna låg perfekt symmetriskt in mot kroppens mittlinje. Sen går det ner i en bred sträng längs magen och breddar sen ut sig i en fin mörk buske med fin kuk som inte är så stor men den är helt täckt med feta ådror även när den är slak. Brukar fantisera om hur den ser ut hård.

Det bästa med den fantasin är att den har en liten liten chans att besannas.
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Vem fantiserar du om när du runkar - och då menar jag inte kändisar - har du nån hang-up?

  • Just nu: en kvinna i 30-års åldern på jobbet, fantastisk på så många sätt ;)
  • Min fd. kk B och min killkompis J. B rider J och jag knullar henne bakifrån
  • En tjejkompis (som en gång sugit av mig).
  • Att min sambo och hennes bästa kompis M har en trekant med mig
  • Min killkompis J knullar min sambo i missionären medan jag smeker henne
  • Min tjejkompis J och vår gemensamma vän K har en MFF-trekant
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Gått väldigt mycket på yoga just nu

Dessa kvinnliga yogainstrukter är så sinnlig heta
Att de får följa med mig in mina fantasier.....

Het nakenyoga hade inte varit fel....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Dessutom brukar kvinnliga yoga instruktörer vara så sinnligt lugna att man bara vill ha mysig sex med dem...

Jag hade turen att efter ett härligt yogapass få sällskap med en kvinnliga yogainstruktör till staden gemensamma bastu och bad... Mycket snack och (tyvärr) ingen "verkstad"
 

Kåtsambo

Aktiv medlem
Kön
Man
Runkar ofta till fantasier om en kvinnlig kollega... Supersnygg, 47 men ser ut som typ 35, fint långt blont hår, tränad, alltid sexigt klädd, idag hade hon kort kjol till sina solade ben och linne.. Såg en skymt av de svarta trosorna under kjolen när hon satt framför mig...
Mm nu står kuken
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Min tjejkompis jag tränar med, hon fyller 28 och har en fantatisk kropp, och tror inte hon själv fattar hur snygg hon är. Under själva träningspassen så är allt tränings fokuserat, konstigt nog då det faktiskt är jiujitsu (markbrottning) vi håller på med. Men fantasierna brukar komma fram när jag sen står i duschen.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Min tjejkompis jag tränar med, hon fyller 28 och har en fantatisk kropp, och tror inte hon själv fattar hur snygg hon är. Under själva träningspassen så är allt tränings fokuserat, konstigt nog då det faktiskt är jiujitsu (markbrottning) vi håller på med. Men fantasierna brukar komma fram när jag sen står i duschen.

Duschar ni tillsammans?
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hallåå 21, det är Midsommar, varför hänger du här, dax för dig att onaner eller knulla, Sveriges sexdag är här ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen