Vem fantiserar du om när du runkar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ilovesmoke

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Kom ihåg bör jag åkte och bada med en kvinna på 42 och bytte om bredvid henne och hon fick se min kuk bakom buskarna
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ja, det är svårt att välja bara en - Carolina Wozniacki i duschen efter en hård tennismatch, eller varför inte på massagebänken.... jag är ju trots allt utbildad och examinerad Massageterapeut från Axelssons Gymnastiska Institut i Sthlm. Fram till för några år sedan kunde det varit Susanne Kallur...

Sara Sjöström skulle nog också fungera.. ... ☺
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Ja, det är svårt att välja bara en - Carolina Wozniacki i duschen efter en hård tennismatch, eller varför inte på massagebänken.... jag är ju trots allt utbildad och examinerad Massageterapeut från Axelssons Gymnastiska Institut i Sthlm. Fram till för några år sedan kunde det varit Susanne Kallur...

Sara Sjöström skulle nog också fungera.. ... ☺

ja Sara Sjöström är inte dum, henne har man runkat till
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..av idrottstjejer tyckte jag Moa Hjelmer var skön , men så blev hon visst våldtagen av en manlig jävla kollega så då känns det inte så kul att sitta och tända på henne ... sen har vi dom mörka skönheterna hon som hoppar stav och hon i längd och nej .. jag minns inte namnen! Och jag ooorkaaar inte googla... orkar bara öla just nu...:confused:
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Är engagerad i föreningsmiljö med hustrun och där umgås vi bl.a med ett par; kvinnan är lite äldre än mannen, ngt under medellång, naturligt blond, slank med fin kropp och stora bröst. Är fortfarande snygg och var helt säkert en 10-poängare i yngre år. Mannen är väldigt trevlig, ser bra ut, muskulös, slank och ngt yngre än sin fru.
Tillsammans har dom två döttrar; långa slanka, 2-3 års skillnad i ålder drygt kring studentstrecket, naturligt midjelångt blont hår, kropp efter sin mor och håller fotomodell-klass.
* för mej är detta runkbara bilder.....

Men verkligheten bjuder maken på en del problem:
* han har blivit konfronterad av andra män som skriker åt honom "karl smart playboy", när han på After-ski i Åre köper öl till döttrarna.
* han kallar sej själv för "bög magnet" då det tydligen är vanligt förekommande, och förnekar om han ev gillar det!?
* kan inte publicera bilder på sina döttrar på sociala medier. Har fått deras bikinibilder kapade till porrsajter...

Jag plockar i mej russinen och runkar gott till minnesbilderna av frun och döttrarna i bikini
 
Last edited:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
På bottenplanet i vårt hus bor den ena av ett par naturligt blonda enäggstvillingar. Hon bor med en kille och båda är strax söder om 40. Hennes syster är ofta där och utöver att dom är till förväxling lika, så är dom medellånga, naturligt blonda, lite späda och taniga i kroppen, liten rumpa och endast svagt markerade bröst.
Dom arbetar på fritiden med musik och möjligen ligger det bakom mina funderingar .... ☺

Häromdagen stod det två solbrända blondiner på gården och försökte manövrera porttelefon. Jättesnygga tjejer i 30-års åldern, med alla attribut.... ☺ och vars sin stor resväska.
Knappt hade jag stirrat klart, innan det dök upp två till... .
En av systrarna kom ut och presenterade sej och de andra för varandra och det stod klart att ingen kände varandra sedan tidigare.

Min fantasi for i väg, blodet rusade till kuken och jag började fundera på filmkamera och tema för inspelningar... .
 

storrunkan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hmm, listan blir nog tröttande lång . . .
Men för att nämna några exempel - ett ex som jag haft mitt livs bästa sex med, saknad men inte glömd . . .
- Ett antal av mina tjejkompisar.
- Några av mina vänners fruar/sambos.
- Och ett helt knippe av mer eller mindre så kallad "kändisar".
-
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
En arbetskamrat (sexig så det skriker om det).
En tjej kompis (vill hon ha mig så är jag där).
En riktigt snygg kille i mitt område, vill bara röra hans kropp och leka med hans penis (sexig tanke).
Ok den bästa sjuksystern jag har haft i mitt liv (som troligen räddade mit liv).
Sjuksystern handlar om ren kärlek då det var hon som förståg att jag hade en hjärn anyrism.
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett antal och kommer alltid till fler. Men just nu administratören på jobbet, ung, söt, trevlig och har värme, personlig och bryr sig. Skulle vilja uppleva hennes kåta sida, höra henne stöna, prata grovt och snuskigt t ex "ät min våta fitta", "tryck in din grova kuk i mig".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen