Vem fantiserar du om när du runkar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Just nu går fantasin hårt på en kvinna som går utbildning på samma ställe som jag gör. Hon är visserligen äldre än mig men ålder är ju bara en siffra 45 mot 33.
Har fantiserat om hur jag får följa med henne till ett hotellrum och direkt när vi kommer in på rummet så sjunker hon ner på knä framför mig och vill suga mig tills att jag blir hård och då får jag lägga mig i sängen och hon kommer och rider av mig tills att jag kommer i henne och hon lägger sig på rygg och säger åt mig att slicka tills att jag blir hård igen vilket jag gör och känner smaken av min egen sperma som rinner ur henne..
Sen blir det knull igen några gånger under natten både missionären/ridning/Doggy och 69an innan vi somnar utmattade och nöjda.
Sen på hotell frukosten säger jag tack för natten och säger att det var första gången för mig lite generad och säger att jag gärna gör om det igen om hon vill det. Innan hon ska checka ut så blir det två knull till på rummet vart mer som en novell än fantasi men delar av detta kan bli verklighet framöver hoppas jag ...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Fantiserad när jag var yngre om min styvsyster och hennes vänninor. Senaste åren kvinnor på arbetsplatsen, och det kvinnor som sitter i receptionen. De i receptionen har jag haft sex med trots att de har småbarn, lever med pappan men har inga vigselringar än.
En av dem berättade att när det var på kurs eller utbildningar hade de sex med varandra hon sade att kalla henne i bisexuell var fel sexuell var ett bättre ord.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Ofta om ett ex jag inte kan släppa. Hon var den första jag låg med och hade enorma bröst och timglaskropp som satte djupa spår i mitt psyke. Fantiserar fortfarande ofta om att få knulla henne ordentligt, eller att hon suger av mig eftersom hon aldrig gjorde det i verkligheten.

Idag träffade jag dock en ny kvinna som skulle kunna ta plats i mina fantasier.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Ofta om ett ex jag inte kan släppa. Hon var den första jag låg med och hade enorma bröst och timglaskropp som satte djupa spår i mitt psyke. Fantiserar fortfarande ofta om att få knulla henne ordentligt, eller att hon suger av mig eftersom hon aldrig gjorde det i verkligheten.

Idag träffade jag dock en ny kvinna som skulle kunna ta plats i mina fantasier.

Har också ett ex ja gärna skulle vilja ligga med igen. Tillägg, känner att det var mer saler jag skulle vilja prova med henne, hann inte med allt.
 
Last edited:

Peter1

Välbekant medlem
Kön
Man
Till och från fantiserar jag om att få knulla ett ex syster. Hon är mörkhårig, 35 år, lite kortare än ex:et så antar kring 1,65, också mindre pattar än ex:et men lika fin kropp, sprutvänligt ansikte. Mitt ex ställde upp på att bli knullad i alla hål, så tänker mig att hennes syster förhoppningsvis är lika där. Den här kvinnan skilde sig från sin man i somras så hon borde väl ändå vara ordentligt sugen på kuk nu :) Sätter igång fantasierna.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Flickvännens mamma har haft sex med hennes två systrar och hennes mormor, men mamman skrevar inte mer benen när vi bastar som de andra gör. Man fantisera ofta om det man aldrig får. Att jag haft sex med hennes systrar vet flickvän om men inte om mormor.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte om det är en fantasi men tittar på porr att det är jag som knullar med kvinnan. Många porr stjärnor har fått sprut för många för att nämna här.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen