Beach -09

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hmm, sent upptäckt denna tråden...
låter inspirerade. få man vara med :) saknar faktiskt lite motivering. Är så lätt att äter för dåligt och rör sig för lite....
nej, nu ska jag öppna ett konto på funbeat... tvättbredd mage.. jag kommer :D

låter bra!
säg bara till vem du r på funbeat, så kan vi hålla koll på varandra
kanske bjuda in Issa & Superlasse, det kunde kanske bli het där med;)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha, jag tror det är bäst att inte bjuda in Lasse och jag, för vi skulle ju inte få mycket gjort... *host* ... visst kan man räkna sex som träning? ;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Joooo, bjud in oss *host* sex är absolut träning! :) Man kan köra lite intervall, mjuk och långsam träning som man varvar med lite mer hårdträning. Och hjälps vi åt så kan vi nog träna Issa trött... :cool:
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha, men du kan ju få bli inbjuden någon annanstans istället. ;)
Men jag kanske inte vill bli trött, jag kanske vill bli pigg. :):p

Hmm, undrar hur det skulle se ut på en seriös träningssida...
Måndag: Träning: Sex 1 1/5 timme, snabbt tempo, med lite styrka....
Kost: Efter träning en sats i munnen, innan - det vanliga... osv ;)
jag tror inte det skulle gå hem. :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
haha, men du kan ju få bli inbjuden någon annanstans istället. ;)
Men jag kanske inte vill bli trött, jag kanske vill bli pigg. :):p

Hmm, undrar hur det skulle se ut på en seriös träningssida...
Måndag: Träning: Sex 1 1/5 timme, snabbt tempo, med lite styrka....
Kost: Efter träning en sats i munnen, innan - det vanliga... osv ;)
jag tror inte det skulle gå hem. :p

prova, det kanske blir poppis....haaha
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
men här är du naturligt poppis!
det r en utmanning att bli det på funbeat, där r många fler tjejer som dessutom r singel & öppet sugna....

det kan bli het mellan raderna där med...


ett bra "schema"
-stilla uppvärmning 7-10min, ska gå & prata (dirty talk..)
-smidighetsträning 7-10min, oralt, över hela huden, kyssar, smek...
-intervallträning 5/5 kör missionär i 5 min, bakifrån 5min, sked 5min
-explosivitet....
-avslappning, sakta stretch, pussar, kramar, smek, komplimanger...

en stilla dusch tillsammans...
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Oj, ja då kanske jag ska fara dit bara för att ge dem lite konkurrens? ;)

Oooh, det där "shemat" gillade jag. Men missionären bara 5min???[:0]
Missionären råkar vara den ställning jag hittills endast har lyckats komma i, den måste man köra lite längre, bra träning för magen också om man lyfter rumpan och stöter lite emot.;)[}:)]
Annars alldeles utmärkt. :oops:;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Oj, ja då kanske jag ska fara dit bara för att ge dem lite konkurrens? ;)

Oooh, det där "shemat" gillade jag. Men missionären bara 5min???[:0]
Missionären råkar vara den ställning jag hittills endast har lyckats komma i, den måste man köra lite längre, bra träning för magen också om man lyfter rumpan och stöter lite emot.;)[}:)]
Annars alldeles utmärkt. :oops:;)


inga problem att iterera mellan de olika i intervallfasen... man kan även gå tillbaka smidighetsfasen...
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Som personlig tränare har jag lagt upp följande program för Issa: ;)

Först uppvärmning med 10 minuter kyssar och smek, halvnakna. Smånafs i örsnibb och och kläm på rumpan. Drar dig halvnaken tätt intill mig, andas dig varmt i nacken och tar tag i dina skinkor med båda händerna och drar isär dom. Masserar dom mot varann. Blöta djupa tungkyssar. OBS, detta är nödvändig uppvärmning.

Bål, rumpa och höfter mellanintensivt, Issa lyfter rumpan och pressar sig mot min slickande tunga, 10 reps tungknull in och ut, sen 10 reps föra musen upp och ner, heeeela vägen upp till klittan, sen ner, sen 10 reps tungknull. Här gäller det att Issa styr farten, men håller i orgasmen, inte släpper iväg den för fort! :p Nyttig värmning! :cool:

Axlar, korsrygg: Issa rider mig, jag står som en varm pelare under henne, så att hon sitter stadigt fast på mig under träningen. Det är viktigt av säkerhetsskäl, särskilt när vi kör lite hårdare upp och ner att inte Issa glider av, utan sitter stadigt på mig. Viktigt att du tar stöd med händerna mot mina axlar, bröst och mage och för höfterna upp och ner, för att maximera nyttan och effekten. Du ska känna att du glider upp och ner, och att bål och korsrygg jobbar varmt. :oops:

Mage och rumpa: Issa på rygg med mig varm mellan hennes ben.. Nu är vi varma båda två och kan öka intensiteten: missionären, det kan bli rätt varmt och svettigt nu, för vi kör på nu... tänk på att lyfta rumpan och stöta emot duktigt! Under detta pass är inte antalet reps det viktiga, och vi har inte bråttom. Det är missionären till orgasm - lyft på höfterna och jobba, jobba, jobba!! :):p

Avslutar med smånojs i duschen, löddring intvålning av varenda millimeter av varandra.

Ca: 800 kalorier brände vi där... Jag gillar träning *host host* :oops:
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Mmmmm, härlig träning! Jag vill...!

Styyyggga SuperLasse som får en singel tjej som mig att längta och bli kåt...;)[}:)]
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Mmmmm, låter underbart bra tycker jag, du är rätt inspirerande.... och när man är kåt blir träningspassen ännu bättre...

Och man vill ju bli så bra som möjligt? ;) Så de gäller att va så kåt som möjligt tillsammans, så man får in den där extra pumpen i träningen! [}:)]
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Mmmmm, låter underbart bra tycker jag, du är rätt inspirerande.... och när man är kåt blir träningspassen ännu bättre...

Och man vill ju bli så bra som möjligt? ;) Så de gäller att va så kåt som möjligt tillsammans, så man får in den där extra pumpen i träningen! [}:)]

Haha, ja, annars blir det kanske inte så mycket träning...av den typen... ;)

Absolut, kom och lär mig lite, så jag blir riktigt bra :D
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
En sak är säker: När man läser era inlägg så börjar man träna armmusklerna direkt;):p:love::love:

Jag blir inspirerad av den tanken på dig, tycker det är en fin träningsform du hittat där. Tränar du båda armarna, eller är det bara med den ena? Fördelen med den övningen är att den kan utföras på rygg i soffan, eller sängen.. och man kan välja vilken utrustning man vill använda, och vilka kläder. Med trosor eller utan. Antingen trosorna dragna åt sidan för att komma åt att träna, eller så hjälper jag dig av med trosorna... (om dom är i vägen)... jag drar dom sakta ner för dina lår och vader medan jag njuter av att se dig träna.. det är en vacker syn! :p

Träna duktigt, länge... dra ut på träningen, det är bra för blodflödet [:cool:]
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Mmmm... Jag gillar tanken...att du tittar på mig...

Njuter av bulan som växer innanför dina byxor och tränar frenetiskt med båda armarna:p:p;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Haha, vart porrigt här oxo, "off topic" - my ass! :D:D (och jag hjälper ju glatt till)

Ett seriöst inlägg: ska snart iväg o träna på gymmet. Man kan ju träna på olika sätt, beroende på vad man e ute efter. Själv kör jag korta pass, armar axlar mage ena dan, bröst rygg ben nästa. Med korta menar jag 30-45 minuter, där man TRÄNAR, inte går och drar benen efter sig och sörplar på vattenflaskan! :D

Det funkar bra för den som vill "stay fit". Men om du vill bygga mer muskler, eller tappa vikt, då är det längre pass som gäller!

Knulla på! ... jag menar... öhhh ... TRÄNA hårt! [}:)]
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Men lasse? Om man vill bygga mer muskler och öka i vikt då??? Vad passar bra då?
Sen är det bara bra att sörpla lite på vattenflaska, man måste återställa vätskan, men det kan man iofs efteråt, bara man gör det inom en halvtimme. :)

Precis, lyssna på Lasse nu! Knulla p p p... öhm, träna menar jag såklart också! :D

Förresten, jag tror det var en viss man här ovan som började, med det lite mer porriga, eller hur var det?;)[}:)]
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
:D Vi måste träna Issa, varma och svettiga... Min hantel i din hand... och du för den dit du vill ha den... där den töjer, stretchar. Det är viktigt att vi stretchar dig. Och det är viktigt för övningens skull att det är en stadig hantel, så du sitter stadigt på den när du gungar, fram och tillbaks, guppar, gungar i övningen.

Det är bra för rumpan! Och mysigt för mig att se dina bröst röra sig när du tränar... Det kan hända att jag måste suga på dina bröst i duschen sen. *host* hrrrrm, det är som en slags stretching, och det är viktigt att jag håller om dig i dushen, händerna på din rumpa, i rent medicinskt syfte - motverkar träningsvärk! *host* :oops:
 
Toppen