Beach -09

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Vad för hantel? Nu förstår jag inte... ;)
Hmm, och jag som är så väldigt dålig på att stretcha... iaf mig själv...
Förklara lite mer ordagrant, herr Lasse, vad du menar ;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det är en lyxhantel. I stället för den gamla vanliga med ett kallt handtag och en kula i vardera ändan, så har den två kulor i ena ändan och varmt skaft. :) Du kan träna länge med den, den är särskilt bra för blodflödet i vissa kroppsdelar, men till slut läcker den vätska om man tränar för hårt... [}:)] Det är en särskild skyddsmekanism, mot överträning och skavsår.

Det händer att jag hobbytränar med den själv. Jag visar dig gärna några stretchningsövningar, det är jätteskön träning. :cool:
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Jag håller nog med dig Snäckan, jag tror han alltid tänker på sex, sen försöker han kyla över det genom att säga "jag tänker nästan alltid på tjejer..." ;)[}:)]
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det är en ganska fin kombination tycker jag.. :):cool:


jag r helt övertygad om att du r en seriös PT, Personlig Tränare....
har läst med spänning hur du har gett dig i kast med de två sköningarna ovan:D

inget att tilläga där inte, haha
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Det är en ganska fin kombination tycker jag.. :):cool:


jag r helt övertygad om att du r en seriös PT, Personlig Tränare....
har läst med spänning hur du har gett dig i kast med de två sköningarna ovan:D

inget att tilläga där inte, haha

men vad säger du? [:0]

lägger du över allt på honom, nä vet du va.. vad är du för personlig tränare egentligen?! ;)[}:)]
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det är en ganska fin kombination tycker jag.. :):cool:


jag r helt övertygad om att du r en seriös PT, Personlig Tränare....
har läst med spänning hur du har gett dig i kast med de två sköningarna ovan:D

inget att tilläga där inte, haha

:D
Doc, jag behöver hjälp med dom, men säg inget till dom! :) Ena dan vill dom inte träna alls, och nästa dag tränar dom skiten ur mig fullständigt! Min hantel blir alldeles krokig... Hjälp! :cool:

Om vi hjälps åt kan vi nog ge dom vad dom tål... Issa och Snäckan riktigt riktigt skönt fullpumpade, huden glänsande av värme... muskler som spänns.. och slappnar av... pumpande... andas tyngre... pumpar hårt! [}:)]
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
I kväll blir det vanlig träning för mig; armar, axlar, mage och ben. Man mår så bra efteråt... :cool:

:D Vilken annan som helst hade kunnat skriva exakt det du skriver nu, och jag hade inte tänkt på något annat än ett gym med en massa redskap...

Men när det är du som skriver så ser jag enbart en säng:cool:;):p:love:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
I kväll blir det vanlig träning för mig; armar, axlar, mage och ben. Man mår så bra efteråt... :cool:

:D Vilken annan som helst hade kunnat skriva exakt det du skriver nu, och jag hade inte tänkt på något annat än ett gym med en massa redskap...

Men när det är du som skriver så ser jag enbart en säng:cool:;):p:love:

han behöver kanske en 'sparringpartner'?!
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
I kväll blir det vanlig träning för mig; armar, axlar, mage och ben. Man mår så bra efteråt... :cool:

:D Vilken annan som helst hade kunnat skriva exakt det du skriver nu, och jag hade inte tänkt på något annat än ett gym med en massa redskap...

Men när det är du som skriver så ser jag enbart en säng:cool:;):p:love:

han behöver kanske en 'sparringpartner'?!

haha, jag tror inte Lasse skulle säga nej till de, eller? ;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
I kväll blir det vanlig träning för mig; armar, axlar, mage och ben. Man mår så bra efteråt... :cool:

:D Vilken annan som helst hade kunnat skriva exakt det du skriver nu, och jag hade inte tänkt på något annat än ett gym med en massa redskap...

Men när det är du som skriver så ser jag enbart en säng:cool:;):p:love:

han behöver kanske en 'sparringpartner'?!

haha, jag tror inte Lasse skulle säga nej till de, eller? ;)

Näru Issa, man är ju alltid lite småsugen på träning... ;) den där feelingen när blodet rusar i ådrorna, pumpar. Nästan så man kan höra det.

Då är det bra att vara två. Eller fler. Så att man kan hjälpa varann träna länge och få ut maximalt av pumpandet.

Efter träningen kör vi en särskild svett och salivmassage. Tidigare har vi haft trosor och kalsonger på oss, men nu åker dom av... inget kvar. :p Snäckan sitter i mitt knä och sitter fast på något av säkerhetsskäl. Men för extra säkerhets skull så särar hon på benen så att Doc också kommer in och kan hålla fast henne också... Så att hon sitter fast av oss båda... [}:)]

Sen är själva övningen att vi slickar och knådar Snäckan alldeles blank av saliv, samtidigt som hon gungar så hon nästan glider av.. man blir varm och svettig och snäckan hal av saliv och fukt, men vi killar håller i henne.. Hon sitter som spetsad hela övningen...
 
Toppen