Hur gammalt?

C_gbglek

Medlem
Kön
Man
Har hittills inte stött på ngn gräns. Ser det som mer eggande ju större skillnaden är. Åt bägge håll. Uppåt är 70 högsta talet jag haft sex med.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Inte yngre än 40år jag är själv 50år.
Har ingen över gräns gammal är äldst.
När jag förlorade oskulden med en vännina till min mamma 27år äldre än mig. Saknade lite av den erfarenheten med yngre kvinnor.
 

gubbkuken

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
Den äldsta kvinnan var 87 när jag var 55... Hon var vännina till min avlidna mamma. Hon var dock ett runkobjekt när jag själv var i tonåren och jag var ganska säker på att hon var stormkåt. När jag väl hälsade på henne i ålderdomen frågade jag henne rakt ut om hon kunde tänaka sig att runka av mig...Hon sa ja direkt! Vi träffades några fler ggr och hon gillade verkligen att bli tagen bakifrån och att suga kuk..
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Den äldsta kvinnan var fem år äldre än mig när jag var 31.
Den yngsta är min sambo, 8 år yngre än mig. Hon var 23 när vi träffades.
Äldsta mannen var 68 när han tog min oskuld, jag var 29.
Yngsta mannen vet jag inte.
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
när jag var 18-20 år var jag ofta på logdans i Lindesnäs , var ju varje fredag . kunde vel några dansteg såpass de nyskilda 35-50 åriga ladys raggade på en å ville ha lammköttet i säng, blev lite som en vandrings pokal mellan ett antal kvinnor o deras väninnor, vet inte varför man ska sätta nån gräns uppåt. neråt blir det ju byxmyndig, finns ju så läckra äldre ladys som tagit hand om sig som jag aldrig skulle tveka på om chansen kom, fast dom kanske är över 70 är jag är snart 48 och ohaft en jämnårig sambo nu sist, tidigare xet var ju 24 år för förållande kanske det må vara nå samma typ å ålder??, men som knullis spelar ålder inte ett dugg roll
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är så tråkig att jag aldrig har legat med någon avsevärt äldre eller yngre än mig själv. Mina få sexpartners har alla varit mellan ett och tre år yngre än mig. Jag strulade rätt rejält med en nittonåring på en fest när jag var 28 själv, men hon bestämde sig för att åldersskillnaden var för stor och gick hem (hon var också otroligt berusad, så det var nog bäst så).

Jag började tidigt tända på milf-temat i porr, men nu är jag såpass gammal själv att en typisk milf bara är en kvinna i min egen ålder som råkar ha barn. :D
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är så tråkig att jag aldrig har legat med någon avsevärt äldre eller yngre än mig själv. Mina få sexpartners har alla varit mellan ett och tre år yngre än mig. Jag strulade rätt rejält med en nittonåring på en fest när jag var 28 själv, men hon bestämde sig för att åldersskillnaden var för stor och gick hem (hon var också otroligt berusad, så det var nog bäst så).

Jag började tidigt tända på milf-temat i porr, men nu är jag såpass gammal själv att en typisk milf bara är en kvinna i min egen ålder som råkar ha barn. :D
Ordet MILF har med åren fått en ny betydelse ..
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Svårt att sätta en ålderssiffra, för det har så mkt med annat att göra. Attraktion, fräschet etc...
Men ska jag generalisera så blir det mellan 18-75. Plus/minus ett par år....
 
Toppen