Senaste gången med din sambo/fru?

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
I helgen har det knullats ordentligt. Fredags kväll efter poolbad och bastu tillsammans var det ett hett knull som avslutades med sprut över magen och brösten.
Lördag morgon vaknade vi med knull lusten kvar. Missionären, en het ritt, bakifrån med sprutorgasm och spermasprut på röven..

Mitt på dagen föll lusten på igen, ett knull i soffan framför porrklipp på tv:n. Vart ett hett knull i missionären och bakifrån som jag avslutade med att spruta henne på hennes stora bröst.

Söndag morron vaknade med ett redigt stånd, väckte tjejen med att slicka och nafsa på hennes bröstvårtor, gick ner och slicka henne till orgasm, vart ett hårt knull i missionären som gav henne en sprutorgasm och jag sprutade henne på magen...

På kvällen var det ett soft knull i missionären innan vi somnade, som avslutades med sprut på hennes mage.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
Torsdag eftermiddag satt vi ute i solen tills det blev dags att fixa käk så vi gick in och grejade i köket Tjejen hade tighta shorts och bikiniöverdel och jag hade redan ute blivit lite småkåt på henne. Jag började smeka henne runt midjan och höll om henne bakifrån och pussade hennes hals och nacke. Det gav bra respons och vi började hångla där i köket. Våra shorts åkte av och med henne lutad mot köksbordet kom jag in i henne bakifrån. Det blev ett snabbt och intensivt knull tills jag sprutade henne över ryggen.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
I måndags. Gravid som hon är så skulle hon vila lite efter jobbet, men efter att jag lämnade henne i sängen så fick jag ett meddelande att kåtheten sköljde över henne. Hon ville ha mina fingrar och min tunga. Så jag skickade ut barnen att leka och gick in i sovrummet. Där fann jag henne naken på underkroppen. Jag började värma upp henne med smekningar och kyssar på magen, låren, fötterna och runt hennes sköte. Hon svarade genom att börja stöna, väldigt nöjt!
Jag tog fram hennes wand och lade den mot hennes klitta medans jag fortsatte kyssa henne. Hon tog fram sina stora, fylliga gravidbröst och kommenderade min mun till vårtorna medans hon tog över wanden. Jag kysste och sög nöjt på dem så de blev styva och mörka. Så låg hon en stund och blev kåtare och kåtare.
Jag började massera slidöppningen med ett finger, och ett till. Sen pressade jag in dem i hennes trånga fitta och började gnida hennes g-punkt lätt. Nu blev hennes andhämtning tyngre, hon vände sig om och ställde sig på alla fyra med underlivet över mitt ansikte. Jag förde in tre fingrar i henne och fortsatte massagen av g-punkten. Att hon njöt för fullt märktes tydligt då andningen gick fortare och fortare och hon stönade högre och högre.
Då tog jag lite glid på ett finger på andra handen och började massera och pulla hennes anal samtidigt som jag började slicka på mellangården. Då slet hon ut mitt finger ur analen och pressade sig istället mot ansiktet och tungan så jag inte kunde andas. Så började orgasmen närma sig och jag kände hur hennes rosett och fitta drog ihop sig hårdare. Hon tog bort wanden och mina fingrar och lutade sig tillbaka lite så hela hon satt med rumpan på min mun och min näsa gled in lite i hennes fitta och jag kände hur underbart gott hon luktade. Roterade tungan fram och tillbaka så att den pressades in så långt den nådde i hennes anal, och då sköljde orgasmen över henne. Hon red hela mitt ansikte fram och tillbaka! Hennes anal krampade och kramade stenhårt runt min tunga! Hennes fittsafter sköljde min näsa och mina kinder och hon stönade, kved och skrek om vartannat.
När orgasmen närmade sig sitt slut lutade hon sig tillbaka lite till så att jag fick andas igen. Med tungan kvar i henne tittade jag upp. Jag såg hennes styva bröstvårtor och hon som tittade ner på mig. Blicken sade att hon njöt av att se mig och känna tungan i henne. Jag verkligen såg på henne hur kåt hon var och hur fruktansvärt sexig hon kände sig medans jag rörde tungan i henne. Så satt hon några minuter och lät mig hållas tills hon behövde sträcka på benen. Så reste hon sig, med ett smackande ljud när tungan gled ur henne, och stönade till högt av den sköna kittlande känslan. Sedan tittade hon mig djupt i ögonen med sin trötta, nöjda blick och konstaterade att hon ÄLSKAR när jag slickar hennes anus.

Kan väl säga att jag älskar att vara hennes alldeles egen rövslickare när hon behöver det.
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Satt och spelade vid datorn nu på morgonen. Sambon smög in i rummet och kröp ner under skrivbordet, drog ner mina byxor och kalsonger och började sen lekfullt slicka min kuk till liv. När den styvnat helt gick hon över till att suga duktigt tills jag kom i hennes mun. Hon svalde och gick sen för att äta frukost :) får nog återgälda tjänsten senare idag ;)
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
Både igår och idag :)
Igår kväll, lite lätt rödvinslulliga blev det ett hett ligg innan vi somnade. Slickade henne plaskvåt innan jag gled in i henne i missionären. Avslutade med att hon red, eller rättare sagt hon låg platt ovanpå mig och jag knullade henne underifrån. Fortsatte stöta genom hela utlösningen så säden flödade över och ner över pungen och lakanet.
I morse vaknade vi nakna. Jag vaknade först och la mig intill henne i skeden och höll om hennes bröst. Hon vaknade och typ då vaknade kuken också. Snusade och pussade i hennes nacke och öra vilket jag vet att hon brukar gå igång på. Kuken började söla ner mellan hennes skinkor och hon hummade och gungade lätt med stjärten mot mig. Hon guidade ollonet rätt med handen och liggande så kom jag in i henne bakifrån. Vi turades om att smeka hennes klitta och rätt snabbt närmade hon sig. Jag reste mig och stötte hårdare, sittande på hennes ena lår och med det andra benet på axeln sprutade jag i henne strax efter hon kommit. Bra start på dan :love::p
 

man.44

Medlem
Kön
Man
Inatt, vi hade druckit vin på kvällen och haft mysigt hon hade somnat med rumpan utanför täcket. Jag kunde inte låta bli att smeka den till hon vaknade, började pulla henne bakifrån med tummen. Smekte henne även över anus, hon började puta med sin vackra rumpa och jag förde in ett par fingrar i hennes blöta fitta. Jag viskade om jag skulle hämta dildon, hon stönade ett ja tillbaka. Trädde på en kondom på dildon(21 cm) och en på mig. Knullade henne bakifrån med den och hörde henne stöna i snabbare takt mot en orgasm. Jag satte mig på hennes rumpa och fick trixa med armen endel för att knulla vidare henne med dildon, pressade ner min kuk mot hennes anus och tänkte att han kanske skulle säga nej till det men hon stönade bara mer varpå jag frågade om det var ok att jag förde in den i hennes bak. Hon sa jag! Försiktigt förde jag in kuken i hennes tränga röv med dildon kvar i hennes fitta. Detta gjorde henne plaskvåt och en orgasm till kom från henne. Jag kände att jag inte kunde hålla mig länge och frågade om jag komma i hennes röv, hon sa ja på ett stönande sätt som gjorde att jag kom i en våldsam orgasm. Vin och sol gör oss kåta! Sist jag fick ta henne analt var säkert 10 år sen, skönt att ha hittat tillbaka till det hålet!
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Igår kväll.
Hon hoppade in i duschen och när hon var klar så ropade hon efter mig, hon ville tvätta min kuk ordentligt. Efter bara en liten stund höll jag på att spruta så då fick hon skölja av mig och vi gick in i sovrummet.
Där lade hon sig så jag fick kyssa henne överallt där nere, insidan låren, ljumskarna, skinkorna, på venusberget och blygdläpparna. Sen tog jag fram hennes wand och höll den emot klittan medans jag fortsatte kyssa och tungmassera henne lite här och där.
Efter en stund fick hon wanden och jag tittade på och runkade min kuk. Jag sög lite på hennes bröstvårta och dränkte in den med saliv. Sedan började jag runka kuken så att ollonet smekte hennes bröstvårta.
Efter en stund gapade hon och sträckte ut tungan, hon ville smaka. Så jag stoppade kuken i munnen på henne. Hon sög försiktigt samtidigt som hon hade wanden där nere och jag masserade hennes bröst och rullade vårtorna mellan fingrarna. Sen tog jag lite glid på pekfingret och började rota runt långsamt med det i henne så att hon började stöna och flämta.
Efter en stund vände hon på sig och ville ha min kuk bakifrån. Jag lydde och penetrerade henne långsamt, centimeter för centimeter. När jag var helt inne i henne började jag knulla henne långsamt, och sedan fortare och fortare.
Jag började pilla på hennes rosett så att hon blev vild, tryckte sig emot mig. Då tog jag lite glid på fingret och höll det emot rosetten så att hon kunde få in hela min kuk och hela pekfingret i båda hålen. Sen juckade hon hårt och fort så att jag närmade mig orgasm medans båda hennes hål fick vad de ville ha. Då kom hon som från ingenstans. Jag höll isär skinkorna så att jag kunde se hennes rosett pulsera och krampa, finns ingen vackrare syn tycker jag. Och sedan sprutade jag långt upp i hennes fitta. Blev helt uttömd på energi och låg över henne och flämtade med kuken kvar inne.
Så jävla härligt med en riktigt kåt, gravid tjej!!
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
Igår kom hon skuttande från duschen, helt näck, och slängde sig i sängen. "Hej" sa hon och fnissade lite samtidigt som hon pussade mig. Vi hånglade och jag smekte henne över ryggen och stjärten. "Känn" viskade hon sen och drog min hand till sitt sköte. Bortsett från tofsen ovanför var hon nyrakad och slät. Det tände mig såklart rejält och jag var tvungen att smaka på hennes lena fitta. Hon hade visst värmt upp sig själv i duschen för jag kände hur hon ångade fukt och kåthet när jag lät tungan glida i hennes springa. Hon vred sig av njutning och viskade strax att jag skulle komma in i henne.
Knullade henne i missionären och det tog inte lång stund innan hon gnydde "fortare, fortare" Pumpade henne både snabbare och hårdare tills hon gnyende gick över gränsen. Jag hann inte riktigt med utan småjuckade lite genom hennes orgasm och ökade sen takten igen tills jag kom i henne.
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Varit på hotell i Stockholm i helgen, vi knullade direkt när vi kom till rummet i lördags. Sug, slick, missionären, bakifrån och sedan red hon mig till orgasm. Vaknade i söndags och tog en snabbis i missionären innan frukost. Vaknade härhemma imorse och smekte mig själv till en härlig trekant, heminspelad video med amatörer, och smekte mig igen i duschen i eftermiddags! Många sprut nu! (y)
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
I natt, hade inte knullat på 3 veckor, för vi har varit på varsitt håll på semester. Vi gav varandra ett smakprov i tvättstugan när jag kom hem. Sen på natten blev det full rulle i sängen, sug, slick, 69an, fastän vo inte är så förstjusta i den, hon satt på mitt ansikte. Underbart. Tog henne i alla hål, och hon tog mig med strapon. Höll på en dryg halvtimme, sen kom vi båda samtidigt. Sprutade i hennes mun och ansikte, det är inte ofta jag får göra det. Samtidigt som jag pullade henne och hon pullade mig i baken. Vi somnde gott efteråt.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
I förmiddags hade vi tänkt springa en sväng innan det plötsligt mulnade på och himlen öppnade sig. I löparkläderna hamnade vi i soffan istället och plötsligt hade jag kuken I tjejens mun efter lite smek och hångel.
Hennes tights åkte av och hon sjönk ner i mitt knä och började en intensiv ritt. Min tumme for över hennes hala och svullna klitta tills hon kved att "slutar du inte kommer jag". Tummen fortsatte jobba och strax kom hon med ett utdraget stön och föll fram över mig. Kuken blev kvar i henne och hon småjuckade lite tills jag vände runt oss så jag kunde pumpa snabbare. Ett tag lät det som att hon skulle komma igen men hyperkåt av hennes njutning så gick det för mig. Eftersom vi skulle iväg drog jag ut och sprutade över hennes mage och bröst.
Vi orkade bara med en promenad sen...
 
T

Tophat

Gäst
Härligt, vi hade lite underbar sex också på köksbordet hon låg där med särade ben och jag satt på en stol med huvudet mellan hennes ben och slickade hennes vätskade fitta innan jag lät kuken glida in djupt i hennes sköte
mmmm så skönt att få spruta djupt inne i fittan!
 

Cramo72

Medlem
Kön
Man
igår kväll hamnade vi i soffan och började smeka varandra. Det blev snart allvar och kläderna åkte av. Nakna knullade vi i olika ställningar bland annat på vårt massagebord som stod uppställt i källaren. Slutade med ett hårt knull i missionären på golvet och jag sprutade henne full med sperma. Skönt och befriande.
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
igår kväll hamnade vi i soffan och började smeka varandra. Det blev snart allvar och kläderna åkte av. Nakna knullade vi i olika ställningar bland annat på vårt massagebord som stod uppställt i källaren. Slutade med ett hårt knull i missionären på golvet och jag sprutade henne full med sperma. Skönt och befriande.

Låter härligt! Hade gärna varit med. Tack för att du delade med dig av din upplevelse! (y)
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev en snabbis på lunchen då vi båda jobbar hemifrån. Hon drog ner sina byxor och trosor i köket och visade att han hade en plugg i baken och frågade om jag ville ersätta den med min kuk. Gjorde henne snabbt till viljes och det dröjde inte länge innan jag sprutade hennes rumpa full medan hon smekte sig till orgasm.
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår kväll.. hon hade badat å låg i soffan med endast en filt kappa på sig. när filmen var slut så åkte benen isär å jag såg hur det glänste om fittan.
gick ner på henne å började slicka hennes blygdläppar och klitoris.
låg å slickade en bra stund å hon fick iallafall en orgasm innan vi gick vidare till sängen.
Lekte med hennes bröst medan jag gned kuken på klitorisen.
Sen trängde jag in ollonet å hon tog fram sin Satisfyer, sen var vi igång.
det blev några ställningar å orgasmer, tillslut ville hon bli uttänjd till Max så gick och hämta penis sleeve. Det tog inte många minuter innan jag fullkomligt sprutade ut sperman medan hennes stön ekade i rummet.
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev en omgång till på hemmakontoret nu på morgonen. Sambon stod upp och jobbade vid sitt skrivbord så jag satte mig på knä bakom henne och drog ner hennes byxor och trosor och lät mig väl smaka av hennes hål. Efter en stund slickande så var jag stenhård och kuken savade och hon var plaskblöt. Ställde mig upp och trängde in i henne bakifrån. Hon smög ner en hand och började smeka sig själv och kom snabbt efter att min tumme trängt in i hennes rumpa. Sprutade själv ett par sekunder senare och satte mig ner på knä igen och slickade henne ren. Man måste ju städa upp efter sig ;)
 
Toppen