Utforska anal onani

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
För mig ligger gränsen när jag har lekt en längre tid på över fem cm i dia har en fisting leksak på 7,5cm på grövsta stället som jag kan få att glida in i mig. Men ska jag klara av den måste jag ha hållit på och lekt i en vecka och gått upp i storlekar och spola mig med. Bland dom skönare pluggarna jag har är faktiskt pet-flaskor(Fanta formen/Pepsi) fyll den med varmt vatten så blir den riktigt skön faktiskt och mycket glid. Längd klarar jag runt 20 cm men skulle vilja öka det med 25% eller liknande..
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fick ett mess innan om jag ville suga av killen som knullat mej några gånger .Så åkte dit och han hadde barnen hemma så vi gick ner i tvättstugan och jag sög honom en stund .Sen fråga han om jag ville knulla .Jag sa att jag inte spolat mej blev ju lite hastigt men ok jag ställde mej på alla fyra inget glid heller hadde vi men han spotta saliv på sin kuk .Den gled in relativt lätt gjorde ont så jag sa till att han fick ta mej när jag låg på rygg .så nu sitter jag här lite härligt öm efter ett härligt knull
Blev det inte kladdigt då när du inte var förberedd på det?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
alltså jag hadde gått på toaletten innan så var tom men hadde inte spolat mej så lite fick han på sin kuk men inte mycket
Ok. Det är ju bara naturligt, så inget att bry sig om...
Jag träffade en man några ggr som gillade att slicka röv. Jag tycker om att bli slickad i baken så han var välkommen där. Jag tycker också om att bli fingerpullad så när han frågade om han fick göra det så tackade jag naturligtvis inte nej. Men det blev kladdigt och det visade sig sen att det var hans mål. Han älskade att kladda. Inte min grej direkt, men om han njöt så var jag nöjd...
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Alla om sticker kuken i baken på någon så vet en vad det handlar om. Så sånt händer. Bara håll på tills man är färdig sen tar man kladdet. Inte hålla på in och ut hela tiden då blir man störd. Jag är alltid ren oavsett onanerande med analen eller någon sätter på mig. Lite färg är det men med gott om glid så är det inget att bry sig om. Ät mycket fibrer så är ändtarmen i princip tom. Det som möjligtvis är kvar putter kuken du knullar undan. Glidmedlet gör oftast att det inte kladdar. Sen använder man kondom med okända.
Är aldrig top så jag har aldrig blivit kladdig har aldrig knullar någon där bak. Men har alltid med mig så jag kan göra rent på plats. Det uppskattas av andra. Skaffa en duschbulb och använd den rätt så räcker det hela dagen. Inte munstycke till duschen om man inte skall rengöra hela systemet.
Ut å knulla med er.
Manya
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Alla om sticker kuken i baken på någon så vet en vad det handlar om. Så sånt händer. Bara håll på tills man är färdig sen tar man kladdet. Inte hålla på in och ut hela tiden då blir man störd. Jag är alltid ren oavsett onanerande med analen eller någon sätter på mig. Lite färg är det men med gott om glid så är det inget att bry sig om. Ät mycket fibrer så är ändtarmen i princip tom. Det som möjligtvis är kvar putter kuken du knullar undan. Glidmedlet gör oftast att det inte kladdar. Sen använder man kondom med okända.
Är aldrig top så jag har aldrig blivit kladdig har aldrig knullar någon där bak. Men har alltid med mig så jag kan göra rent på plats. Det uppskattas av andra. Skaffa en duschbulb och använd den rätt så räcker det hela dagen. Inte munstycke till duschen om man inte skall rengöra hela systemet.
Ut å knulla med er.
Manya
tror jag var rätt så ren fast jag inte spolat mej nu jobba jag helg o körde hem till honom direkt efter jobbet så hadde inget glid men jag sög först så den var ju rätt våt o sen så tog han med saliv på .när han knulla så tog jag lite om hans pung o runt kuken o den var våt och hal men jag fick inget bajs på handen alls
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
En fråga från en analamatör: När man då har skitit ur sig och gjort en ursköljning av ändtarmen, hur lång tid kan det ta innan den har fyllts på igen, eller hur lång tid har man på sig???
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Det märker du när man blir nödig. Olika från person till person. Har man en bra fiberrik kost och normal mage så typ nästa dag.

Manya
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Det märker du när man blir nödig. Olika från person till person. Har man en bra fiberrik kost och normal mage så typ nästa dag.

Manya
Håller med har man perfekt avföring tömmer man mycket o blir i princip ren med .Fick hem en ny buttplugg i metall har en gummi sen innan som är 4cm den här skulle va 4.3 men är 4,2 men in gick den iallafall
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
En fråga från en analamatör: När man då har skitit ur sig och gjort en ursköljning av ändtarmen, hur lång tid kan det ta innan den har fyllts på igen, eller hur lång tid har man på sig???

Skulle säga, hur lång tid tar det för dig mellan toa besök för nr 2? Det är ungefär så lång tid du har på dig. Ska jag ha analsex brukar det räcka om jag tömt under dagen, sen förstås fräscha upp the yttre delarna och duscha precis innan.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle säga, hur lång tid tar det för dig mellan toa besök för nr 2? Det är ungefär så lång tid du har på dig. Ska jag ha analsex brukar det räcka om jag tömt under dagen, sen förstås fräscha upp the yttre delarna och duscha precis innan.
Ja vissa dagar eller för det mesta så klarar man sig med en sittning per dag och då blir det är en rejäl produktion, men det händer även att jag får gå flera gånger med väldigt stor produktions utfall, men det händer inte så ofta.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja vissa dagar eller för det mesta så klarar man sig med en sittning per dag och då blir det är en rejäl produktion, men det händer även att jag får gå flera gånger med väldigt stor produktions utfall, men det händer inte så ofta.

Ja beror ju på person och vad man äter, plus hur mycket man äter per dag också förstås. Skulle dock säga att anal lek kräver lite planering oavsett om det är sololek eller analsex. Så man får tänka lite hur sin egen kropp funkar, sen får man också räkna med att det kan vara spår kvar ändå..plus att det kan hända olyckor.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja beror ju på person och vad man äter, plus hur mycket man äter per dag också förstås. Skulle dock säga att anal lek kräver lite planering oavsett om det är sololek eller analsex. Så man får tänka lite hur sin egen kropp funkar, sen får man också räkna med att det kan vara spår kvar ändå..plus att det kan hända olyckor.
Smällar man får ta...!
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har sedan jag började onanera gärna fört in saker i analen. Jag läste en bok som handlade om sexualitet när jag gick i sjuan om att även killar kan njuta av analsex. Det första som jag penetrerade mig med var skaftet på toaborsten. Mycket har jag lärt mig genom åren sedan dess och nuförtiden har jag analsex när jag onanerar flera ggr i veckan. För min del är det inte bara att föra in något i analen utan hela upplevelsen. Tex mina stora svarta ådriga dildos är otroligt upphetsande vid bara åsynen.
 
Toppen