Låter du när de går för dig?

Batgirl

Medlem
Kön
Kvinna
Håller med de flesta tjejer här, det är svårt att kontrollera sina stön, men det beror lite på hur skönt det är, finns ju faktiskt olika lägen här.. men jag är inte tyst.

Hanna82, längst bak i bussen? Vad gör du där? Ofta?
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
nu blev jag lite nyfiken... Men ni säfer gny, är det typ en ihållande "ton" eller kommer det "stötvis"? *nyfiken, helt enkelt*
 

Throb

Medlem
Kön
Man
ok, menar du att mer stön alltid betyder skönare??

eler att det är svaårt att veta hur mycket du stönar?
 

Arom

Ny medlem
Kön
Man
Ehm, jag brukar stöna lite extra när tjejen min är påväg att komma, hon tycker det är mysigt och gör det hela skönare.
 

gladebagaren

Ny medlem
Kön
Man
Jag stönar o frustar som värsta tjur har jag fått höra*L*. Men innan jag "vågade" släppa taget o bara njuta till fullo så blev det bara tysta sprut o max en utpustning. Får en mycket djupare känsla i kroppen utav att bara släppa loss o låta tjejen höra hur skönt jag har det. Och även grannarna*L*.
 

Pellus Pluttus

Ny medlem
Ålder
45
Kön
Man
Det är lite olika från gång till gång för mig. Men för det mesta blir det nog en hel del stön....;)Blir kåt av det....:cool:
 
S

stone_hard [spärrad - ej 18]

Gäst
Klart som fan man låter, inte så man sitter tyst som en mus. :D
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Älskar när hon låter högt och mycket, låter en hel del själv. Det kan vara ett sätt att tala om att hon är på rätt väg [}:)].

Sex engagerar alla sinnen så varför inte även hörslen.

Sexet har dock varit aldeles för lågmält sedan barnen dök upp och när vi sedan flyttade och upptäckte att vi kunde höra grannens katt leka med en pingisboll så blev det ännu tystare.

/JOhan
 

Li

Ny medlem
Kön
Kvinna
går det att överhuvudtaget vara tyst under onani eller sex? inte vad jag vet:)
dessutom känner jag mig sexigare själv å blir därmed kåtare av det. så jag brukar klassas som högljudd, ja ;)
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Själv så beror det en del på tekniker och så. Vet att jag har en teknik för onani med mer intensiv behandling. Då brukar jag stöna en del. Fortfarande i regel ganska tyst dock. Vet inte hur det är med tjejer, men jag kan ju säga att jag tänder många gånger mer på en lätt flåsande tjej som njuter än ett högt fejkat stön. Så jag använder helt enkelt bara mina naturliga läten.
 
H

hot7834 [vill inte va me]

Gäst
Lärde mig komma tyst när jag bodde hemma med alla mina småsyskon.. Men det blir mkt mer om man låter lite ;D
 

bigswede

Medlem
Kön
Man
Om det är riktigt skönt (vilket det oftast är) så går det baske mig inte att
låta bli att låta :p
Mitt ex. sade t.o.m åt mig en gång att "Håll käften", LOL
Hon tyckte väl det var pinsamt då det fanns kompisar som sov över ;)

Så 'Keep on moaning'
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Stönar och låter väl lite, men är mycket tystare än de flesta tjejer jag har haft. Vet inte varför.

Däremot kan jag gilla att "talk dirty" om sexet är hett. Inte för mycket, men säga till tjejen hur kåt hon ser ut eller hur sexig hon är. Att hetsa lite med vad som komma skall (ställning eller hur djupt hon ska få den) blir det oxå.

När jag onanerar är jag rätt tyst och stönar möjligen lite.
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Stönar alltid under sex, för mig är det ett sätt att visa att man tycker att det är skönt.. stönar mer och mer ju äldre jag blir tror jag:p

När jag onanerar däremot, är jag oftast tyst.. lättare att koncentrera sig då. Men när man kommer kanske det slipper ut ett och annat läte..
 

Timjan

Medlem
Kön
Kvinna
att vara tyst är något som jag har fruktansvärt svårt för under sex akten. det har ibland varit så pass att min sambo fått tysta mig ex då vi sovit i husvagn.

min sambo har jag tjata på att han ska låta lite mer än vad han gör och se på fan det har hjälp. nu är det han som för liv i sängkammarn och jag njuter av att lyssna på hans stön och porrprat.

:cool:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
att vara tyst är något som jag har fruktansvärt svårt för under sex akten. det har ibland varit så pass att min sambo fått tysta mig ex då vi sovit i husvagn.

min sambo har jag tjata på att han ska låta lite mer än vad han gör och se på fan det har hjälp. nu är det han som för liv i sängkammarn och jag njuter av att lyssna på hans stön och porrprat.

:cool:

Härligt! mer stön & dirty talk!
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Måste bara säga att jag tycker det är tråkigt att ha sex, om inte ens partner visar Tydligt, att det är skönt för honom/henne.
;)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag tycker det ska höras hur skönt det är.....själv låter jag väldigt mycket, allt ifrån gny till skrik och utrop!! Att tala om hur det känns och vad jag vill ha ökar lusten ännu mer och när det går för mej kan jag sällan låta bli att skrika eller ropa högt. Grannar?? Dom knullar väl också ibland??
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Det är olika hur mycket jag låter. Med ett par glas vin i kroppen blir det väldigt högljutt eftersom jag då kan släppa loss helt. Ibland märker jag efteråt att jag har ont i halsen för att jag skrikit, men har inte tänkt på det under sexet.

Utan alkohol är jag väl lite lugnare, men helt tyst kan jag inte vara...
 

Lisa 26

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det beror väl på var man är någonstans.
Ett exempel från Göteborg i höstas när jag var på et hotell. Ett par bad om glas i receptionen och det visade sig att de hade rummet jämte mig. Jag kunde inte låta bli att smeka mig själv när jag hörde hur de höll på och det kanske var deras mening. Hon njöt i fulla drag och verkligen ropade ut vad hon kände mmmm

När ligger med någon gillar jag att att gärna skrika ut innan jag kommer som t ex
- kom med din kuk i min fitta och spruta mig full
- knulla mig kom bara etc....

Är jag själv hemma så kan jag inte låta bli att njuta när jag får orgasm. har ibland funderat på om grannen hör något men det struntar jag i.

Lisa
 
Toppen